E mai ușor să cauți o pisică neagră pe întuneric decât sursa găurilor din buget. Ceea ce a și făcut internetul românesc zilele acestea. Brandurile s-au alăturat căutării cu glumițe si promoții pentru pantere și așa am mai uitat de știrile neplăcute care vin de la Guvern. Decât să ne enervăm cu TVA, sporuri, solidarități forțate și scenarii sumbre de supraviețuire, mai bine facem o pauză de la supărare și vedem ce a făcut pantera în România.
Promoții de neratat pentru pantere emigrate
De ce face o pisică orice face? Pentru pliculeț și atenție, bineînțeles. Nici panterele bulgărești nu fac excepție.
Kaufland a văzut pantera în parcare și s-a îngrijit să îi dea ce are nevoie.
Apoi a pornit festivalul brandurilor în comentarii. Fiecare furnizor de produs sau servicii i-a oferit atenție panterei emigrate. Supermarketuri, bănci, edituri, reviste de psihologie.
Automatizări porți și automatizări email, de ce nu?
Pantera a trecut și pe la Freshful, unde a continuat show-ul.
Pantera a fost depistată la muzeu, în universități și frizerii, la schimbat dioptrii.
Totuși, noi credem că cea mai pertinentă explicație este asta:
Sau asta?
Oricare ar fi fost motivul vizitei pisicești, e bine că s-a făcut loc în feed și pentru glumițe cu pantere imaginare, să mai oblojim canicula și isteria.