O lege noua interzice cuvantul "gratis" in promotii

Vestea buna e ca, in contextul general al legislatiei, sunt atatea exceptii, incat promotiile cu oferte gratuite raman totusi valabile.

La inceputul acestui an a intrat in vigoare o lege care ar putea da peste cap sistemul promotiilor practicate in Romania. Depinde insa de interpretarea dispozitiilor din acest act normativ. In opinia reprezentantilor ANPC, vanzarile care includ si o oferta gratuita au fost interzise prin Legea 363/2007. Dar avocatii sunt de alta parere. Controversele legate de interpretarea noilor reglementari au inceput si in alte state europene.

Atat in Romania, cat si in alte tari UE a intrat recent in vigoare o dispozitie legala, care include in categoria practicilor comerciale inselatoare "descrierea unui produs ca fiind "gratis", "fara costuri" sau intr-un mod similar, in cazul in care consumatorul trebuie sa suporte alte costuri, in afara de costurile inevitabile ce rezulta din raspunsul la practica comerciala si din plata pentru livrarea sau ridicarea produsului".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune



Related