Benz.Mercedes-Benz la Festival. Film Festival

Intre 30 mai si 8 iunie 2008 Mercedes-Benz a fost Benz.Mercedes-Benz. Nu pentru ca si-ar fi schimbat identitatea, ci pentru a-si exprima spiritul ludic si complicitatea cu Festivalul de Film Transilvania.

Aflat la a 7-a editie, echipa TIFF, 7 regizori prolifici si Mercedes-Benz Romania au pornit in cautarea lui James Bond pe plaiurile mioritice. Asa au luat nastere cele 7 trailere ce au surprins aventurile agentului 007, ce parodiaza local miturile universale si cliseele agentului.

Renumitul agent 007 prezent mereu in memoria colectiva si o idee inspirata a echipei TIFF de a le asocia pentru cea de-a 7-a editie a festivalului: de aici s-a nascut ideea celor 7 trailere semnate de 7 regizori, pe cat de diferite, pe atat de amuzante si ingenioase. 7 declinari inspirate semnate de Radu Muntean, Nae Caranfil, Tudor Giurgiu, Corneliu Porumboiu, Paul Negoescu, Adrian Sitaru si Bogdan Mustata.
Aparent generos din perspectiva imaginarului colectiv Bond, o data cu aparitia Mercedes-Benz in brief, proiectul 007 a devenit mai dificil: regizorilor le-a revenit cerinta de a integra coerent trei brand-uri bine definite si contrastante: agentul 007, plaiul mioritic si Mercedes-Benz, toate aflate cu strictete sub umbrela TIFF.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related