
Articole care fac referire la James Bond


Loonshots. Cum să cultivăm ideile țicnite care câștigă războaie, vindecă boli și transformă industrii - Safi Bahcall | Editura Publica, 2019

Cosmin Gabar: Mi-e greu sa combin jobul cu pasiunea. Lucrez la treaba asta. Cred ca e mai okay sa combin pasiunea cu jobul

„No Time to Die” a avut încasări record în debutul pe piețele internaționale, fiind un succes de box office inclusiv în România

“No Time to Die / Nu e vreme de murit”, James Bond revine pe marele ecran într-o super acțiune mai actuală, mai complexă, mai plină de nuanțe

Ovidiu Stancu: Comedia este singurul gen de film care se poate bate la încasările din cinematografele românești cu filmele străine și poate să câștige

Evenimente online în cadrul celei de-a 11-a ediții. Les Films de Cannes à Bucarest: Masterclass Naomi Kawase, Managing Talents, Works in Progress

HMD GLOBAL, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, lansează noua campanie NO TIME TO DIE, în colaborare cu Lashana Lynch
![[Culinareala de agentie] Activ Chefs revin la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl organizati dupa un sistem echilibrat 2 - 2 - 2](https://media.iqads.ro/2016/10/acc2-cover-410.jpg)
[Culinareala de agentie] Activ Chefs revin la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl organizati dupa un sistem echilibrat 2 - 2 - 2
![[AdLife] Bogdan Nitu (WEBSTYLER): Prima mea experienta antreprenoriala - vanzare de casete cu jocuri pentru HC in consignatie](https://media.iqads.ro/2014/01/bogdan-nitu-cover-410.jpg)
[AdLife] Bogdan Nitu (WEBSTYLER): Prima mea experienta antreprenoriala - vanzare de casete cu jocuri pentru HC in consignatie
![[AdStory] John Pallant (Saatchi & Saatchi): E nevoie de multe idei ca sa ajungi de la ceva bun la ceva extraordinar](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27115-cover-410.jpg)
[AdStory] John Pallant (Saatchi & Saatchi): E nevoie de multe idei ca sa ajungi de la ceva bun la ceva extraordinar

Alexandra Iavorschi si Catalina Cernica: trenduri in shopper marketing si caracteristicile noului proces decizional de cumparare

Au fost anuntati castigatorii premiilor speciale Jameson Empire Done In 60 Seconds 2013, etapa locala

Raluca Teodorescu (Oxygen PR): "PR-ul transcende mai multe discipline, precum BTL sau marketing. Acesta este viitorul"
