Cotidianul.ro a fost site-ul cu cel mai fidel public in ziua alegerilor

Cu aproape 50 de comentarii "la cald", cu peste 250 de articole si 300 de imagini, cei 41.400 de clienti unici care au urmarit desfasurarea alegerilor pe Cotidianul.ro au avut o zi plina.

Cotidianul.ro s-a aflat, duminica, in top zece al celor mai accesate site-uri din sectiunea mass-media, conform datelor SATI. Ziua alegerilor a reconfirmat faptul ca site-ul este accesat de un public care prefera stirilor brute analiza si comentariile.

Maratonul opiniilor la cald, precum si consistenta informatiilor de ultima ora, din taberele implicate in alegeri, au pozitionat Cotidianul.ro in topul clasamentului SATI, in ceea ce priveste durata medie a timpului petrecut de cititori pe site, cu 19,4 minute per vizita. La acest capitol, Cotidianul.ro a depasit Realitatea.NET, liderul absolut al zilei (1.116.822 de afisari, 146.862 de vizite, 87.465 de clienti unici, 18,5 minute/vizita). Comparativ, HotNews.ro a reusit sa-si retina vizitatorii 10,2 minute/vizita, Evz.ro - 8,2 min., Jurnalul.ro - 6,2 min., Adevarul.ro - 5,6 min., iar Gandul.info doar 5,4 min.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related