Culture Next - Rebranding

CONTEXT:

Rețeaua Culture Next a trecut printr-o proces de reconfigurare strategică de brand care reflectă evoluția sa de la o rețea de orașe la un club cultural european a cărui viziune este o Europă în care cultura este forța directoare. La baza noii identități de brand stă conceptul de "flags for culture" - steagurile privite ca simboluri ale unității în diversitate și al angajamentului colectiv pentru schimbare prin cultură. Noua identitate vizuală preia limbajul grafic al steagurilor, transformându-l într-o interpretare contemporană: geometrii și pattern-uri ce creează un vocabular vizual distinctiv și versatil. Această abordare inovatoare a identității vizuale reflectă valorile fundamentale ale rețelei: moștenirea culturală bogată, diversitatea și inovația. În paralel, identitatea verbală adoptă tonul unui club european cu rol de susținere - profesionist dar intim, instituțional dar prietenos - poziționând Culture Next ca o comunitate unde orașele împărtășesc nu doar resurse și expertiză, ci și o viziune comună pentru transformarea culturală a Europei. Acest rebranding marchează începutul unui nou capitol în care Culture Next își afirmă rolul de catalizator pentru dezvoltarea culturală urbană la nivel european.

Echipa agentiei
Andrei Nicolescu, graphic designer
Claudia Nicolae, project manager
Dan Stanescu, copywriter
Irina Negrila, strateg de brand

Echipa clientului
Stefan Teisanu, secretar general
Lorena Copil, coordonator comunicare



Agentie

Brand

An

2024

Tara


Companii

Branduri



Branded