CONTEXT:
Acum, ca s-a terminat centura Bucurestilor, traficul rutier “diametral” poate fi scos de pe splaiurile Dambovitei - iar râul are, in sfarsit, o sansa sa fie redat locuitorilor, “inverzit” si amenajat pentru relaxare. Doar ca “factorii decidenti” au intotdeauna nevoie de nitica presiune din partea publicului. De aceea, o coalitie de NGO-uri vor organiza evenimente care sa demonstreze cat de placuta si folositoare locuitorilor ar fi “inverzirea” actualelor splaiuri. Si daca tot se “activeaza zona” cu ocazia acestor evenimente, ar fi pacat sa nu venim cu o comunicare care sa fixeze simplu si memorabil “despre ce e vorba”. Asa ca am decorat panourile din zona podurilor peste Dambovita – de la Grozavesti, pana la Timpuri Noi – cu o grafica “high-viz”. Adica super-simpla (sau super-simplificata), insotita de vorbe putine si, la randul lor, mari de tot. A fost o ocazie buna ca sa demonstram cum ar fi bine sa faci outdoor, daca tot e in media plan :) Pentru ca, din ce in ce mai des, panourile au ajuns un fel de flyere gigant. Niste maxi-brosuri, pline ochi de elemente care se bat intre ele, si fac ca panotajul sa ajunga o experienta complet ne-memorabila. Dar se poate si altfel.

























