Cris-Tim Gratarescu - "Mama, cat poftescu!"

CONTEXT:

Noii carnati "Grătărescu". "Escu" iti spune ca e un nume românesc, deci ar avea nevoie si de un spot "românesc". Nici prea sus, nici prea jos; in fond, e vorba despre carnati - ceva care place si "sus", si "jos", in egala masura. Trebuie sa fixeze si numele noii game, trebuie sa faca si pofta. Trebuie sa ne dea si un gimmick de brand, si trebuie sa ne si deschida catre a fi "campaignable" pe viitor. Singurul lucru mai dificil a fost sa filmam in iulie, ca sa iasa in august. Ceea ce a insemnat o zi cu 37 grade, in care actorul trebuia sa isi schimbe tricoul la fiecare 2 duble. Asta pentru ca, saracul, avea soarele dogoritor in spate si un gratar incins in fata. Si cum din fiecare experienta inveti cate ceva, din experienta asta am invatat ca atunci cand ai nevoie de fum "la comanda", presari peste cărbuni un pic de tămâie bisericească.

Echipa agentiei
Alin Tatarca - Copywriter
Eduard Dan Tudor - Art Director
Claudia Banica - Project Manager
Serban Alexandrescu - Creative Team Principal
Vlad Lazar - Creative Director

Echipa casei de productie
Spotul a fost produs de Dragos Potop pentru MultiMedia Est, si a fost regizat de Radu Muntean

Echipa clientului
Ligia Smadu - Marketing Director Cris-Tim
Oana Ghinea - Sr. Brand Manager Cris-Tim
Alina Mindruta - Brand Manager Cris-Tim



Agentie

Brand

An

2025

Tara


Branduri



Branded


Related ads