Campanie pro-lectura - Neuronii



An

2008

Tara



Comentarii

Andrei Sebastian Meszaros
acum 15 ani
Clipurile cu aluzii sexuale il fac pe privitor sa-si orienteze atentia spre produsul promovat. Sa fie oare nevoie de semenea "carlige" si in cazul promovarii culturii ?
cony bulgaru
acum 15 ani
Trãim timpuri noi, timpuri repezi, in care schimbãrile au loc enorm de repede.

Tot ce e legat de sex, a devenit liber . Unde iți indrepți privirea, mai peste tot, e ceva ce aduce a ..sex !

Atunci, sã se foloseascã sexul....., ca oamenii sã -ºi aducã aminte , cã nici in anul acesta nu au mai citit vreo carte.....

OAAARE ? ?!?!?!?

Dan B
acum 15 ani
s-ar potrivi combinata cu o reclama la prezervative din moment ce neuronii nu se pot replica
Sinziana B
acum 15 ani
nu cred ca am vazut intocmai. Sigur in momente de genul asta iti aduci aminte ca ai lasat o carte pe noptiera si te apuca dorul de a citi.

sexul este prost exploatat, iar termenii cultura si vulgaritate nu pot sta unul langa celalalt.

Marian Ionescu
acum 15 ani
De obicei sexul vinde. Iar aici sexul este folosit ca un trigger. Spotul mi se pare haios si transmite exact ceea ce trebuie - mai lasa sexul si citeste o carte (oricum in timpul unei partide de sex se distrug destul de multi neuroni) Ca exista interpretari pro si contra este normal intr-un stat de drept.

Cititul poate fi ca sexul :D - vezi Sandra Brown, Paulo Coleho ... si multi altii asemenea.

Mai toate spoturile de la TV pot fi bagate sub lupa si analizate dpdv. al eficientei, al mesajului pe care-l transmit ...sau nu.

Mihaela Nazare
acum 14 ani
Un clip mai prost nici ca se putea!Ce legatura are sexul cu lectura?Mi se pare foarte trivial!Cum il interpreteaza copiii si tinerii?!


Branded