Starbucks - Bleachers

Alexandra Zabunov – Art Director la Saatchi & Saatchi

« Bleachers » este a doua executie a campaniei (dupa « Glenn ») care a si scorat un Leu de bronz la Cannes anul acesta. Un spot pe care mi-as fi dorit sa-l fac. Pentru ca eu una m-am saturat de atata « indulgement ». M-am saturat si de aroma si de savoare si chiar si de gustul care ma trasporta in cine stie ce lumi minunate. Un insight personal - eu beau cafeaua pur functional, pentru kick-ul pe care ti-l da cofeina. Tocmai de aceea mi se pare atat de onesta pozitionarea Starbucks Double Shot Espresso: te « activeaza » la maxim. Si cum sa ilustrezi mai bine ca un espresso dublu te pregateste fizic si mental pentru restul zilei decat sa-i asociezi o piesa pe care o canti pe stadion intr-o tribuna efervescenta?! In State, “Rock and Roll Part 2" a lui Gary Glitter, cunoscuta si ca « The Hey Song », este cantata in cor pe stadion la mai toate evenimentele sportive, mai ales atunci cand echipa castiga pe teren propriu.

Va fi oare un dezastru ca anul acesta NFL a interzis aceasta melodie pe stadioane in urma condamnarii lui Gary Glitter pentru abuz sexual asupra a doua minore de 10 si 11 ani? Isi va lasa oare acum vizionarea spotului un after taste? O intrebare deschisa si putin incomoda, la care eu n-as sti ce sa raspund.



Agentie

Brand

An

2006

Branduri

Pozitii



Branded


Related ads