Sensodyne - Dr Heavey

Andreea Parvu, copywriter Cap

Stateam fara vlaga in fata calculatorului si ma gandeam deja la meciul de la ora 10.00 Steaua-Real, cautand pe net informatii despre drosofila. Asta pentru iubitul meu si pentru ultima oara.

In aceasta stare de relaxare primesc un mail de la Pila (Costin Popescu). Subject: comentariu spot strain. A sosit momentul. Stie Pila ce zice: orice junior isi doreste sa faca pasul asta, sa-i apara numele undeva.

Nu c-ar fi cazul meu, dar vrand sa raspund la provocare am iesit din starea respectiva si m-am apucat de lucru.

L-am vazut plictisita de cateva ori. Desi nu e un spot plictisitor, ci din contra, sincer. Poate ca «Sensodyne-Dr. Heavey» nu este creativ, insa e in mod sigur un spot scoala despre cum sa utilizezi eficient acelasi plictisitor testimonial. E fara asociatia medicilor stomatologi recomanda, dar cu un ventilator care iti da un tremur direct in incisivi, chiar daca nu ai dinti sensibili. Intr-o lume a cernelei care penetreaza creta si a animalelor care se spala pe dinti, un medic cu fata credibila si discurs pe masura isi face asa de bine treaba incat spotul castiga Euro Effie.


Brand

An

2006

Companii

Branduri



Branded


Related ads