Afisaj

Media de masa cu o destinatie publicitara evidenta, ce permite o puternica comunicare de notorietate - prin imagine (continut creativ puternic, nu insa si o veritabila argumentatie); media promotional utilizat atat pentru campanii de sustinere cu impact local, cat si pentru campanii nationale de anvergura, si care include afisajul urban, rutier, mobil (pe mijloace de transport), pe mobilierul urban sau alte forme (in aeroporturi, statiuni turistice, parcari etc). Detine o pozitie privilegiata ca mijloc de comunicare pentru persoanele care se deplaseaza in orase (media de proximitate), pe sosele sau in spatii publice (audienta acestui suport se masoara prin numarul de persoane care au posibilitatea sa observe afisul/panoul publicitar respectiv - slaba din punct de vedere al selectivitatii). Exemplu: panotaj exterior de dimensiuni mari (spre exemplu, 4 x 3 m sau mai mult, cu una sau doua fete, iluminate) - panouri amplasate stradal, pe suporturi  fixe, pe peretii sau pe acoperisul cladirilor (engl. - roof-tops); panouri (de format 1,1 x 1,6 m, iluminate) amplasate in statiile mijloacelor de transport in comun (engl. - bus shelters advertising), in statiile de metro, gari, aeroporturi s.a.; afisaj mobil (pe partile laterale si spatele mijloacelor de transport public, in deosebi). V. publicitate exterioara.


Articole in care e folosit acest termen