[Cronici politice] Cristi Dimitriu: Mesajele s-au mai rafinat, însă multe din temele anilor 90 și 2000 au rămas, cele populiste. Acum se pune mare accent pe dezinformare

[Cronici politice] Cristi Dimitriu: Mesajele s-au mai rafinat, însă multe din temele anilor 90 și 2000 au rămas, cele populiste. Acum se pune mare accent pe dezinformare

Mai sunt doar câteva zile până la alegerile locale și europarlamentare. Campania politică nu ne-a tulburat prea mult, până acum, dar în ultimele zile au apărut mici zvâcuri care să ne amintească de metehnele politice ale trecutului. Oricum, campania electorală are o influență mică în opțiunile de vot în România, dacă nu apar lebede negre care să surprindă electoratul, crede Cristi Dimitriu, fost jurnalist & founder Plurivox. 

"În ceea ce privește promisiunile electorale, candidații nu au excelat și nu au găsit ceva extraordinar să prindă la public astfel încât să infleunțeze mult opțiunile de vot", spune Cristi. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related