O parte din mediul extern al companiei care consta in faptul ca mai multe firme concureaza pentru a obtine dominatia asupra aceleiasi piete.
That part of the company's external environment which consists of other firms vying for patronage of the same market.






![[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri](https://media.iqads.ro/2022/03/460436-111163592357958-1133869541-o-cover-410.jpg)
![[PR 2022] Mihaela Tudor: Responsabilitatea socială și etica în business vor deveni subiecte tot mai importante în PR](https://media.iqads.ro/2022/01/mihaela-tudor-pr-cover-410.jpg)



![[Weekend Watch List] E de la vreme](https://media.iqads.ro/2018/11/collage27-cover-410.jpg)

![[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - Argo - Doamne Fereste / Doamne Fereste / Argo Strategy](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-70-cover-410.jpg)









