[PR 2022] Mihaela Tudor: Responsabilitatea socială și etica în business vor deveni subiecte tot mai importante în PR

[PR 2022] Mihaela Tudor: Responsabilitatea socială și etica în business vor deveni subiecte tot mai importante în PR

In urma cu noua ani, din apartamentul in care locuia, Mihaela Tudor punea prima caramida la visul ei de a crea o agentie de PR. Acum, cele trei companii pe care le are, TUDOR Communication, 2value.ro si TUDOR Media Productions, ofera servicii in zona de comunicare bazate pe performanta.

Cand munca pe care o faci presupune sa lucrezi cu oamenii, de aici vine cea mai mare provocare. Asa a fost si pentru Mihaela in 2021, anul in care experientele traite au pus-o fata in fata cu provocari neasteptate. Simte ca 2022 va fi cel mai bun an de pana acum, iar printre rezolutiile agentiei se numara si extinderea serviciilor in cat mai multe tari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related