Loterie publicitara

In promovarea vanzarilor, tehnica care vizeaza stimularea sperantei obtinerii unui castig atribuit prin tragere la sorti (castigul este rezultatul hazardului); in contrapartida, participantilor nu le este impusa nici o cheltuiala, cum ar fi obligatia de a prezenta bonul de comanda, tichetul de casa sau alta dovada, care sa ateste achizitionarea produsului/serviciului sau efectuarea achizitiei dintr-un punct/lant de magazine specificat, obiect al actiunii promotionale. In privinta castigurilor puse in joc, anunturile de prezentare vor preciza natura, numarul si valoarea comerciala a castigurilor, precum si mentiunea "regulamentul de participare/de desfasurare este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant" - si se va mentiona adresa la care solicitarea poate fi expediata. Nu sunt asimilate loteriei publicitare concursurile in cadrul carora premiile sunt castigate nu datorita hazardului, ci abilitatii, cunostintelor si perspicacitatii participantilor, castigatorul fiind desemnat in functie de valoarea prestatiei sale (O.G. 99/2000, art. 48-54).


Articole in care e folosit acest termen