Geoffrey Hantson: E nevoie de curaj daca vrei sa provoci oamenii sa dezbata subiectul propus de brandul tau

Geoffrey Hantson: E nevoie de curaj daca vrei sa provoci oamenii sa dezbata subiectul propus de brandul tau

Ca sa arate unde se plaseaza brandurile in era digitala, Geoffrey Hantson (Executive Creative Director, Duval Guillaume Modem) si-a inceput prezentarea de la ICEEfest cu o metafora interesanta: daca acum cativa ani brandurile erau cele care dadeau petreceri si invitau consumatorii la distractie, astazi consumatorii sunt cei care dau petreceri, iar brandurile pot sa participe doar daca se furiseaza pe fereastra. Un studiu al McKinsey Global Institute arata ca, daca in trecut brandurile detineau controlul conversatiilor dintre consumatori in masura de 80%, adica acestia discutau numai ce brandurile le spuneau despre ele, astazi 70% din conversatii nu mai sunt controlate de brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related