Strategie de marcare a unui produs/linii/game, constand in atribuirea unei marci individuale, de produs/linie/gama, insotit de o marca-umbrela (de regula, numele institutional). Exemplu: Danone - Savoarea fructelor (?www.danone.com), Dacia SuperNova, Daewoo Leganza s.a.










![[SoMe Update] Carla Lăpușan: Brandurile au intrat într-un proces de umanizare. Social Media nu mai e doar o portavoce, ci un mediu cu și despre conversații, conexiuni și comunitate](https://media.iqads.ro/2023/10/dsc07450-cover-410.jpg)




![[Case Study] Dublu record de KPI atinși | Decathlon România și New Moon: cea mai performantă campanie de employer branding](https://media.iqads.ro/2022/06/1-deca-1-cover-410.jpg)







![[Editor's Cut] Tudor Pojoni: Întotdeauna mă gândesc la fiecare secvență, la ce efect are o tăietură, o replică, o privire sau o tăcere](https://media.iqads.ro/2021/06/poza-interviu-cover-410.jpg)
















