Conan PR, retrospectiva anului 2023: activări de brand inedite și lansări care ne inspiră

Conan PR, retrospectiva anului 2023: activări de brand inedite și lansări care ne inspiră

Într-un an în care inteligența artificială a luat avânt, schimbând paradigma multor activități creative, PR-ul a fost nevoit să dea dovadă de mai multă agilitate, inovație și personalizare, pentru a se adapta noilor cerințe și așteptări ale publicurilor. Puse în fața noului context, brandurile au depus eforturi pentru a asimila cât mai eficient provocările, dar, cu aceeași agilitate, au îmbrățișat și oportunitățile. În acest fel, prin acțiunile de PR, fie că e vorba de tradiționala prezență în media, community building în social media, fie activări de brand inedite, companiile reușesc să-și păstreze relevanța într-o piață globală, unde cea mai dezirabilă  resursă este atenția consumatorilor.

 

Brand experiences - Zalando, Lăptăria cu Caimac, Kiwi.com, Uber

Printre brandurile care și-au dorit să ofere experiențe unice și memorabile consumatorilor s-a numărat și Zalando care, în perioada 7 octombrie - 10 octombrie, a organizat un pop-up dedicat creativității și imaginației pe care moda le poate inspira în fiecare dintre noi, în cadrul Diploma Show. Vizitatorii s-au putut imersa cu ajutorul AI în 5 personas, au fost premiați cu vouchere și s-au bucurat de cele mai recente articole de fashion ale momentului. Rezultatele? 54 de influenceri și creatori de conținut s-au transpus în lumea viselor și s-au distrat la party-ul de lansare și peste 5.000 de vizitatori au putut experimenta și visa prin intermediul pieselor vestimentare.

Lăptăria cu Caimac a sărbătorit 5 ani în stilul caracteristic, prin lansarea unui nou sortiment, alături de comunitatea care împărtășește aceeași pasiune pentru lactatele naturale. Așa a apărut Kefir Kefir, printre singurele lactate de acest tip obținute prin dublă fermentație.

Încă de la finalul lunii iunie, produsul a fost disponibil pe rafturile magazinelor, dar întâlnirea cu iubitorii de Kefir a avut loc pe 28 iulie, la Balls. Preparatele delicioase au făcut pairing bun cu Kefir Kefir din partea Lăptăriei, iar vizitatorii și-au putut împărtăși cu poftă impresiile.

În vară, Kiwi.com a dat startul unei competiții cel puțin provocatoare pentru tinerii creatori de conținut la început de drum din România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia și Spania, în parteneriat cu Visa. Kiwi.com a recrutat the best World Travel Hackers, oferind un salariu de 10.000 de euro pentru o lună de călătorit și experimentat oriunde în lume, alături de un travel buddy. Dintre cei 1200 de participanți înscriși pe platforma specială, 6 cupluri au câștigat, printre care și Bianca, o iubitoare de traveling din Suceava. Câștigătorii au avut de îndeplinit și o serie de provocări special concepute pentru veritabilii World Travel Hackers, care au fost transpuse în cele mai savuroase pieces of content.

Efervescența lansării filmului Barbie a fost momentul perfect pentru branduri de a pune în aplicare cele mai inedite idei. O astfel de idee a fost Uber Pink, un eveniment de o zi, care a pus la dispoziția călătorilor o decapotabilă vintage și roz cu care s-au putut plimba pe Bulevardul Kiseleff, intrând în pielea renumitului personaj. În parteneriat cu Vertical Entertainment, Uber Pink a fost comunicat în presă, dar și alături de creatori de conținut precum Maria Zvinca, Sabina Teodora și Anca Buldur, care au anunțat data evenimentului cu cele mai roz ținute Barbie, iar Speak și Ștefania au avut parte de o cursă Uber personalizată, fiind conduși la premiera filmului de aceeași decapotabilă roz.

*Întreaga perioadă de preparare a activării, acțiunile media, coordonarea evenimentului, producția activării și colaborarea cu creatorii de conținut, a fost responsabilitatea Conan PR.

Ideea de a folosi mașini roz în contextul premierei - Agenția Tuio.

 

New launches - Klarna, Crama Liliac, UiPath Foundation, Flip

În iunie, Klarna a intrat oficial pe piața din România și le-a spus „Bună” românilor cu serviciul de plată în rate fără dobândă „Pay in 3” și aplicația mobilă de shopping. Prin intermediul serviciului, Klarna le oferă companiilor și clienților lor o experiență de cumpărături smooth și flexibilitate garantată pentru shopping. Pentru a oferi insight-uri valoroase despre piața de BNPL, Sebastian Siemiatkowski, CEO al Klarna, a oferit o serie de interviuri valoroase unor publicații precum Wall-Street sau Profit.ro.

Pentru aniversarea celor zece ani de young.LILIAC și a marca iconic producția ultimei serii young, Crama Liliac a organizat un eveniment de lansare a noii etichete, realizată special de Cristina Frei, o ilustratoare din Cluj-Napoca. Noua și ultima etichetă transmite aromele vinurilor printr-o serie de personaje diafane, potrivite celor 3 soiuri. La evenimentul aniversar au participat peste 100 de creatori de conținut și pasionați de vinuri, care s-au bucurat împreună de notele autentice ale sortimentelor Easy Red, Fresh și Light Rosé. 

UiPath Foundation a lansat, în mai, Raportul Anual, care a avut o abordare narativă distinctivă, sub numele de Călătoria eroului/The Hero’s Journey. Raportul împletește cu abilitate realizările și inițiativele fundației în narațiunea eroică și evidențiază semnificația eforturilor copiilor. Astfel, se schimbă perspectiva, de la prezentarea adulților ca salvatori sau eroi, la recunoașterea copiilor ca adevărați eroi, care dau dovadă de rezistență și determinare atunci când li se oferă instrumentele potrivite. Abordarea inedită a fost recunoscută și de reprezentanții industriei, The Hero’s Journey primind o distincție la categoria Annual Report, în cadrul celei de-a XXI-a ediții a Galei Romanian PR Award.

În octombrie a fost despre Flip Sustainability in Business Talks, primul eveniment propriu organizat de start-up-ul Flip, dedicat soluțiilor oferite de economia circulară companiilor din România. În cadrul conferinței moderate de Teodora Tompea, jurnalist, antreprenor și creatorul emisiunii Planeta ești tu de pe Digi24, Flip a lansat rezultatele studiului realizat împreună cu iZi data, la care 631 de companii din România au răspuns la întrebări despre economia circulară.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related