[SoMe Update] Carla Lăpușan: Brandurile au intrat într-un proces de umanizare. Social Media nu mai e doar o portavoce, ci un mediu cu și despre conversații, conexiuni și comunitate

[SoMe Update] Carla Lăpușan: Brandurile au intrat într-un proces de umanizare. Social Media nu mai e doar o portavoce, ci un mediu cu și despre conversații, conexiuni și comunitate

Social media a democratizat industria creativă și a dat o voce oricui dorește să-și popularizeze arta. Mai mult, avem munți de inspirație la câteva clickuri distanță și posibilitatea să ne monetizăm pasiunile, spune Carla Lăpușan, Social Media Community Manager la Zitec.

Carla și-a luat din studiile de inginerie aerospațială “aripi să zboare” spre adevăratele interese. În timpul facultății, a participat la un training de public speaking care a condus-o ulterior spre copywriting și social media. Povestește cu umor despre drumul ei în acest domeniu, care a început odată cu pandemia. S-a autoeducat, a lucrat pentru diferite branduri și industrii, iar azi spune că și-a găsit mentorii și spațiul potrivite pentru a continua să crească.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zitec

Lider pe piata IT & Digital Marketing din Romania, cu birouri in Bucuresti si Brasov, Zitec este specializata in dezvoltarea de solutii de afaceri, servicii si produse tehnologice personalizate, precum si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related