Tehnica de promovare a vanzarilor constand intr-un angajament al vanzatorului fata de consumator de a folosi o parte din pretul de vanzare a produselor in beneficiul unei organizatii de interes general - medicale, ecologice, de educatie, de caritate sau filantropice etc (spre exemplu, Crucea Rosie, Unicef).



![[De urmărit] Oana Hogaș & Diana Gamulescu: În spatele rețelelor de socializare se află oameni buni și optimiști, care pun inimă în toate mesajele transmise](https://media.iqads.ro/2023/07/ap-main-cover-410.jpg)







![[Smart travel] Florin Vale: Vrem să dăm caselor noastre un aer tradițional, dar să nu-ți lipsească nimic din lucrurile obișnuite traiului de zi cu zi](https://media.iqads.ro/2020/10/cover1-cover-410.jpg)
![[Povești de bine] Prietena copiilor din medii defavorizate](https://media.iqads.ro/2019/11/collage21-cover-410.jpg)

![[Industria reciclării] Anda Stancu (Green Group): Sigurec este pentru industria de reciclare ceea ce bancomatele sunt pentru banci](https://media.iqads.ro/2017/10/collage13-cover-410.jpg)



![[Social media] Pepsi Refresh Project le da americanilor 20 de milioane $ in loc de spoturi tv la Super Bowl](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)









