[Social media] Pepsi Refresh Project le da americanilor 20 de milioane $ in loc de spoturi tv la Super Bowl

Daca anul trecut, urmand trendul unor campanii premiate la Cannes, unele branduri au inceput sa le imparta consumatorilor spatiul lor de media, pentru a-l umple cu mesaje de larg interes, cum ar fi "Te iubesc, Maricico, semnat Gicu"?, powered by Sampon Urzica", in 2010, oamenii de la Pepsi s-au gandit sa treaca la nivelul urmator, oferindu-le consumatorilor direct bugetul de media de la Super Bowl, fara a mai achizitiona spatiul de difuzare a spoturilor.

Astfel, Pepsi a intrerupt o traditie de 23 de ani. Aceasta veste, stirea ca Pepsi a inlocuit tv-ul cu social media si alte cateva tactici despre care veti afla mai jos au facut ca despre Pepsi sa se vorbeasca mult mai mult decat despre Coca-Cola, in asociere cu Super Bowl-ul. Dupa marea finala, numarul de fani Pepsi de pe Facebook, aproape ca s-a dublat. Asa ca luati-va o cafea si asezati-va comod; am mult de povestit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related