[Social media] Pepsi Refresh Project le da americanilor 20 de milioane $ in loc de spoturi tv la Super Bowl

Daca anul trecut, urmand trendul unor campanii premiate la Cannes, unele branduri au inceput sa le imparta consumatorilor spatiul lor de media, pentru a-l umple cu mesaje de larg interes, cum ar fi "Te iubesc, Maricico, semnat Gicu"?, powered by Sampon Urzica", in 2010, oamenii de la Pepsi s-au gandit sa treaca la nivelul urmator, oferindu-le consumatorilor direct bugetul de media de la Super Bowl, fara a mai achizitiona spatiul de difuzare a spoturilor.

Astfel, Pepsi a intrerupt o traditie de 23 de ani. Aceasta veste, stirea ca Pepsi a inlocuit tv-ul cu social media si alte cateva tactici despre care veti afla mai jos au facut ca despre Pepsi sa se vorbeasca mult mai mult decat despre Coca-Cola, in asociere cu Super Bowl-ul. Dupa marea finala, numarul de fani Pepsi de pe Facebook, aproape ca s-a dublat. Asa ca luati-va o cafea si asezati-va comod; am mult de povestit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Sectiune



Related