Forma de publicitate demonstrativa care urmareste convingerea clientelei de superioritatea marcilor firmei fata de marcile concurentei. Folosind argumente concrete/rationale, ea devine foarte importanta in etapa concurentei, atunci cand obiectivul firmei este atragerea unei cereri selective pentru o anumita marca. Publicitatea persuasiva devine tot mai mult o publicitate comparativa, televiziunea fiind canalul media care permite cel mai bine argumentatia si vizualizarea marcii. Majoritatea reclamelor comerciale indeplinesc astfel de functii, cum ar fi: induc preferinte sau incurajeaza reorientarea consumatorilor catre o anumita marca (cauta sa sporeasca cererea); schimba perceptia cumparatorilor asupra atributelor produsului; cauta sa convinga cumparatorii sa achizitioneze imediat produsul.


![[Comunicare ca la carte] Liviu Turcanu: Expune ceea ce știi, pe o structură clară, cu o intenție clară, fără să te îmbeți cu propriile cuvinte](https://media.iqads.ro/2021/12/liviu-cover-3-cover-410.jpg)

![[Noii publicitari] Andreea si Bianca (The Good Company) sunt cu ochii dupa proiecte misto si oameni buni](https://media.iqads.ro/2018/08/collage8-cover-410.jpg)
![[Hai #NETLIBERARE la content video] Campanii pentru PornHub, o papetărie și o shaormerie. Dar, pentru Ioana, Alin și Andrei, mai întâi Young FIBRA](https://media.iqads.ro/2017/10/youngfibra1-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Creația - Partea I](https://media.iqads.ro/2017/07/cover5-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)










