Expunerea unui public tinta la acelasi mesaj publicitar in mod repetat. Se presupune ca mai multe repetitii sunt necesare pentru ca: a) mesajul sa ajunga la publicul tinta si b) pentru eficienta comunicarii(vezi: Frequency, Effective Frequency, Recency Planning).
Repeated exposures of an advertisement or campaign to an audience. It is traditionally assumed that several repetitions will be needed for (a) most of the audience to notice the ad, and (b) for its communication to be effective (see Frequency, Effective Frequency, Recency Planning).





![[Design & Strălucire] Raluca Buzura: Când am început dezvoltarea ca artist în designul de bijuterie, în România bijuteria era mai degrabă văzută ca un meștesug](https://media.iqads.ro/2021/12/fotojet-2021-12-08t114358-110-cover-410.jpg)


![[Videoclip Oficial] Cristian Văduva: În momentul acesta, videoul are cel mai puternic impact în spațiul virtual](https://media.iqads.ro/2019/12/cristian-vaduva-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Byron Music - byron - Eternal Return Artwork / byron / byron](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-99-cover-410.jpg)


![[UPDATE] Agentiile romanesti shortlistate la Golden Drum](https://media.iqads.ro/2012/10/photo-large-24291-cover-410.jpg)


![[Update] 5 campanii romanesti pe shortlist-urile Cannes Lions 2012](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23486-cover-410.jpg)










