Manifestare comerciala (regionala, nationala sau internationala), care reuneste expozanti apartinand unui anumit domeniu de activitate, unde se prezinta (spre vanzare) cumparatorilor profesionali si publicului esantioane, produse sau servicii, in vederea promovarii caracteristicilor, performantelor, tehnologiilor noi folosite, incheierii de contracte de afaceri. Salonul este un mijloc promotional prin care firma se prezinta mediului sau de activitate, un prilej de sporire a notorietatii si de imbunatatire a imaginii de marca. De asemenea, salonul este un mijloc privilegiat de informare in ceea ce priveste furnizorii, concurentii, de identificare a noutatilor pietei. Exemple: salon auto, salon de mobila, salon de carte s.a. Un salon in care se prezinta marcile de produs ale unei singure firme poarta numele de salon monomarca.






![[Arta pielii] Iona Dumitrescu: Avem conventii anuale in toata tara, avem o asociatie a tatuatorilor, avem in sfarsit o reglementare pentru meseria asta, o putem inscrie in cartea de munca](https://media.iqads.ro/2021/08/fotojet-2021-08-03t111110-773-cover-410.jpg)

![[Artiști fontiști] Printre nemulțumirile lui Dan Sabanovici: branduri de vin folosind fontul formației Evanescence și saloane de cosmetică folosind fontul Disney](https://media.iqads.ro/2018/04/collage14-cover-410.jpg)
![[CSR-ul lui 2017] Angela Galeta, Fundatia Vodafone Romania: Tot mai multe companii aleg domeniile in care se implica in urma unor studii de piata, tinand cont de asteptarile si nevoile comunitatii](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-fundatia-vodafone-cover-410.jpg)









