Metoda de stabilire a pretului in care toti cumparatorii dintr-o zona definita platesc aceeasi suma; consumatorii aflati la o mai mare deprtare de punctul de desfacerea al companiei platesc un pret mai mare. Se mai numeste si Multiple Zone Pricing (stabilirea pretului in functie de zona). Vezi Geographic Pricing (stabilirea pretului pe considerente geografice).
A pricing method in which all customers within a defined zone or region are charged the same price; more distant customers pay a higher price than those closer to the company's despatch point. Also called Multiple Zone Pricing. See Geographic Pricing.




![[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”](https://media.iqads.ro/2022/02/igu-3554-edit-2-cover-410.jpg)
![[Coworkingul la români] Vlad Craioveanu, despre 3house: "Gradul de ocupare acum este aproape de 90%, urmând ca din iunie să avem noi birouri disponibile"](https://media.iqads.ro/2019/05/3housevlad-cover-410.jpg)

![[Cum vorbeste vinul] Radu Pilat, Heist Industries: Apreciez un vin care a castigat premii pentru calitatea lui in favoarea unuia care a castigat premii pentru campanie](https://media.iqads.ro/2016/07/radu-pilat-managing-partner-heist-industries-cover-800-cover-410.jpg)










