[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”

[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”

2022 va aduce intersecții noi și surprinzătoare pentru tehnologie, artă și entertainment pe piața de comunicare, iar gamingul va fi unul din elementele centrale ale acestor simbioze, crede Simona Hancu, Co founder Pattern // Mind Treat Studios. Metaverse e aici să crească și să se dezvolte, transformând și influențând comunicarea companiilor și obiceiurile consumatorilor. 

Produsele virtuale vor deveni unelte de reprezentare a statutului social din metaverse, iar tot mai multe campanii non gaming vor fi lansate în platforme specializate precum Discord sau Twitch, spune Simona. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related