Campanii Mixte IQads & SMARK

Pentru anumite companii si branduri (mai ales pentru cele din zona de servicii, e-commerce si events) am observat nevoia unor campanii mixte, cu componenta de awareness intr-o prima etapa, urmata apoi de call to action astfel incat audienta vizata sa ajunga pe landing page-ul sau site-ul campaniei, urmarind o actiune de tip lead sau achizitie.

Pentru acest tip de campanii, avem un mix de servicii de tip branded content, boost-uri in social media, intarite de big display si campanii de remarketing care amplifica mesajul call to action.

Versiuni:

in care urmarim atat awareness-ul (reach & frecventa) cat si click-uri spre landing page-ul campaniei

Costurile trecute in tabelul de mai sus sunt cele fara TVA.  
Suma reprezentand cost extern (bugetul de amplificare) se plateste la startul proiectului.

 Adresa de comanda a campaniilor: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

 

Exemple de executii in acest tip de campanii:

 

WeContent:
eveniment de content marketing | obiectiv: awarness festival & vanzarea de bilete

Branded content:
Continutul este rege la WeContent. "Misiunea noastra este sa facem din content marketing o unealta prin care afacerile sa creasca sustenabil"

Evidentiere in Newsletter (primul articol): vezi exp aici

Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News:  vezi exp aici
SMARK:  vezi exp aici

Big Display & CTA: 
vezi exp >>  big dispay WeContent 1240 x 320 

 

 

Rebels & Rulers: 
eveniment de branding | obiectiv: awarness festival & vanzarea de bilete

Branded content: 
Rebeli si conservatori. Creativi si strategi. Conferinta unde taberele aparent opuse se intalnesc

Evidentiere in Newsletter (primul articol ): vezi exp aici

Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News:  vezi exp aici
SMARK:  vezi exp aici

Big Display & CTA:
vezi exp >>  big dispay Rebels & Rulers 1240 x 320 

  

Elemente Necesare pentru o campanie: 

Brieful pentru branded content:

  • Punctele si actiunile pe care le are de comunicat brandul/compania
  • Reprezentantul din companie care poate oferi extra informatii despre acestea

Bannerele campaniei:

  • Vizualuri si bannere necesare: statice (png sau jpg), max 150 KB de urmatoarele dimeniuni: 
    1240 x 320 / 970 x 250 / 300 x 600 / 300 x 250 / 728 x 90
  • Link-ul landing page-ului & utm-ul de tip: ?utm_source=IQads

Descrierea cat mai exacta a target-ului si a segmentelor:
[audienta noastra]

  • Varste
  • Orase
  • Interese etc

 

Adresa de comanda a campaniilor: 

Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

 

 

Campania poate sa fie extinsa prin publicarea comunicatelor de presa ale companiei/brandului.

Exemple:

Comunicate WeContent 

Comunicate Rebels and Rulers

Update este serviciul IQads & SMARK de publicare a comunicatelor si a case-urilor referitoate la proiectele brandurilor, companiilor privind actiunile de comunicare, marketing, evenimente si CSR.

 

Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

Forme de promovare pentru:

Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii

Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK

Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)

Despre:

Politica editoriala | Parteneriate media | Despre noi | Contact