Campanii Mixte IQads & SMARK

Pentru anumite companii si branduri (mai ales pentru cele din zona de servicii, e-commerce si events) am observat nevoia unor campanii mixte, cu componenta de awareness intr-o prima etapa, urmata apoi de call to action astfel incat audienta vizata sa ajunga pe landing page-ul sau site-ul campaniei, urmarind o actiune de tip lead sau achizitie.

Pentru acest tip de campanii, avem un mix de servicii de tip branded content sau info/comunicate, amplificat cu boost-uri in social media si big display si campanii de remarketing care amplifica mesajul call to action.

Versiuni:

in care urmarim atat awareness-ul (reach & frecventa) cat si click-uri spre landing page-ul campaniei

Mix 1: branded content + big display + call to action

Costurile trecute in tabelul de mai sus sunt cele fara TVA.  
Intrucat proiecte de acest tip au cost extern semnificativ, valoarea comenzii se plateste la startul proiectului. 

 

Mix 2: info/comunicate + big display + call to action

 Adresa de comanda a campaniilor: [email protected] / Attn: Andrei Barbu

 

Plata:

 

Exemple de executii in acest tip de campanii:

 

Meta:
ghid complet despre perioada de pre-promovare de Crăciun | obiectiv: awarness ghid & download-uri raport

Branded content:
Ghidul de Marketing Meta: Ce să avem în vedere atunci când planificăm campanii de Crăciun?

Evidentiere in Newsletter (primul articol): vezi exp aici

Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News:  vezi exp aici
SMARK:  vezi exp aici

Big Display & CTA: 
vezi exp >>  big dispay Meta 1240 x 320 

 

 

WeContent:
eveniment de content marketing | obiectiv: awarness festival & vanzarea de bilete

Branded content:
Continutul este rege la WeContent. "Misiunea noastra este sa facem din content marketing o unealta prin care afacerile sa creasca sustenabil"

Evidentiere in Newsletter (primul articol): vezi exp aici

Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News:  vezi exp aici
SMARK:  vezi exp aici

Big Display & CTA: 
vezi exp >>  big dispay WeContent 1240 x 320 

 

 

Rebels & Rulers: 
eveniment de branding | obiectiv: awarness festival & vanzarea de bilete

Branded content: 
Rebeli si conservatori. Creativi si strategi. Conferinta unde taberele aparent opuse se intalnesc

Evidentiere in Newsletter (primul articol ): vezi exp aici

Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News:  vezi exp aici
SMARK:  vezi exp aici

Big Display & CTA:
vezi exp >>  big dispay Rebels & Rulers 1240 x 320 

  

Elemente Necesare pentru o campanie: 

Brieful pentru branded content:

  • Punctele si actiunile pe care le are de comunicat brandul/compania
  • Reprezentantul din companie care poate oferi extra informatii despre acestea

Bannerele campaniei:

  • Vizualuri si bannere necesare: statice (png sau jpg), max 150 KB de urmatoarele dimeniuni: 
    1240 x 320 / 970 x 250 / 300 x 600 / 300 x 250 / 728 x 90
  • Link-ul landing page-ului & utm-ul de tip: ?utm_source=IQads

Descrierea cat mai exacta a target-ului si a segmentelor:
[audienta noastra]

  • Varste
  • Orase
  • Interese etc

 

Adresa de comanda a campaniilor: 

[email protected] / Attn: Andrei Barbu

 

 

Campania poate sa fie extinsa prin publicarea comunicatelor de presa ale companiei/brandului.

Exemple:

Comunicate WeContent 

Comunicate Rebels and Rulers

Update este serviciul IQads & SMARK de publicare a comunicatelor si a case-urilor referitoate la proiectele brandurilor, companiilor privind actiunile de comunicare, marketing, evenimente si CSR.

 

Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu

Forme de promovare pentru:

Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii

Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK

Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)

Despre:

Politica editoriala | Parteneriate media | Despre noi | Contact