Pentru anumite companii si branduri (mai ales pentru cele din zona de servicii, e-commerce si events) am observat nevoia unor campanii mixte, cu componenta de awareness intr-o prima etapa, urmata apoi de call to action astfel incat audienta vizata sa ajunga pe landing page-ul sau site-ul campaniei, urmarind o actiune de tip lead sau achizitie.
Pentru acest tip de campanii, avem un mix de servicii de tip branded content sau info/comunicate, amplificat cu boost-uri in social media si big display si campanii de remarketing care amplifica mesajul call to action.
Versiuni:
in care urmarim atat awareness-ul (reach & frecventa) cat si click-uri spre landing page-ul campaniei
Mix 1: branded content + big display + call to action
Costurile trecute in tabelul de mai sus sunt cele fara TVA. Intrucat proiecte de acest tip au cost extern (bugetul de amplificare) semnificativ, 50% din valoarea comenzii se plateste la startul proiectului. 50 % cu scadenta la 45 zile de la inceputul lui.
Mix 2: info/comunicate + big display + call to action
Adresa de comanda a campaniilor: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu
Exemple de executii in acest tip de campanii:
WeContent:
eveniment de content marketing | obiectiv: awarness festival & vanzarea de bilete
Branded content:
Continutul este rege la WeContent. "Misiunea noastra este sa facem din content marketing o unealta prin care afacerile sa creasca sustenabil"
Evidentiere in Newsletter (primul articol): vezi exp aici
Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News: vezi exp aici
SMARK: vezi exp aici
Big Display & CTA:
vezi exp >> big dispay WeContent 1240 x 320
Rebels & Rulers:
eveniment de branding | obiectiv: awarness festival & vanzarea de bilete
Branded content:
Rebeli si conservatori. Creativi si strategi. Conferinta unde taberele aparent opuse se intalnesc
Evidentiere in Newsletter (primul articol ): vezi exp aici
Shares si boost in social media:
IQads: vezi exp aici
IQads News: vezi exp aici
SMARK: vezi exp aici
Big Display & CTA:
vezi exp >> big dispay Rebels & Rulers 1240 x 320
Elemente Necesare pentru o campanie:
Brieful pentru branded content:
- Punctele si actiunile pe care le are de comunicat brandul/compania
- Reprezentantul din companie care poate oferi extra informatii despre acestea
Bannerele campaniei:
- Vizualuri si bannere necesare: statice (png sau jpg), max 150 KB de urmatoarele dimeniuni:
1240 x 320 / 970 x 250 / 300 x 600 / 300 x 250 / 728 x 90 - Link-ul landing page-ului & utm-ul de tip: ?utm_source=IQads
Descrierea cat mai exacta a target-ului si a segmentelor:
[audienta noastra]
- Varste
- Orase
- Interese etc
Adresa de comanda a campaniilor:
Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu
Campania poate sa fie extinsa prin publicarea comunicatelor de presa ale companiei/brandului.
Exemple:
Comunicate WeContent
- WeContent 2019 - conferința anului în content marketing
- Perspectiva business-urilor românești asupra creării și promovării de conținut - Primul studiu de piață despre content marketing
- Carlijn Postma: Creează conținut ca și cum ai scrie un scenariu pentru Netflix
Comunicate Rebels and Rulers
- REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est
- Rezolvarea problemei exodului creierelor și a instabilității economice prin branding
- Conferința românească de business și branding cu răsunet internațional
Update este serviciul IQads & SMARK de publicare a comunicatelor si a case-urilor referitoate la proiectele brandurilor, companiilor privind actiunile de comunicare, marketing, evenimente si CSR.
Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu
Forme de promovare pentru:
Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii
Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK
Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)