Godmother semnează creația și implementarea Caravanei Coca-Cola 2025 sub un nou concept - “Atelierele de Magie Coca-Cola”
2 din 3 români cred ca este important ca cetățenii să susțină independența magistraților prin acțiuni civice. 6 in 10 consideră că Justiția este controlată politic
Crește încrederea în media tradițională, scade implicarea online, iar interesul pentru AI devine mai selectiv
Anul 2025 a însemnat pentru L’Oréal România relocarea în una dintre cele mai sustenabile și moderne clădiri din România
Spiritul danez J-day prinde viață la București: Tuborg Christmas Brew setează trendul și dă startul sărbătorilor fără stres
Moș Crăciun în vestă antiglonț. VML România, alături de N2 Group, aduce un mesaj global de pace într-o altfel de campanie de Crăciun
Asociația Help Autism încheie Proiectul „Help Senzo” dedicat copiilor cu Tulburări de Integrare Senzorială (TIS) și Tulburări din Spectrul Autist (TSA) din București
Inventarul nativ Yahoo al Taboola în România, disponibil exclusiv prin intermediul partenerului Taboola, Project Agora
Externalizarea funcției de Sales Development Representative câștigă teren în România și schimbă modul în care companiile B2B își cresc vânzările
Povestea continuă: Teatrul Grivița 53 își deschide porțile la miezul nopții cu „Iubirea din noaptea prohodului”, o lectură-performativă cu Rodica Mandache, text de Nora Iuga special pentru Grivița 53
[Rewind & Play] Anca Macoviciuc: Visez cu ochii deschiși la momentele în care arta ar fi mult mai mult în stradă, în case, în spații neconvenționale, în feed-uri, nu doar pe pereții galeriilor cu explicații cartonate mici
[Recap 2025] Bogdan Teodorescu: Hai să ne recalibrăm și ambiția, să ne reinventăm ca specie, să fim fix ca Hopa-Mitică. Dacă pare că nu-ți iese, încearcă pâna iese
Fundația Globalworth și Asociația Casa Bună au adus magia Crăciunului din întreaga lume pentru 200 de copii din medii vulnerabile
[Rewind & Play] Marco Badea: În ultimul an am spus de mai multe ori „nu știu” și „mai am de învățat”, chiar dacă lumea e tot mai plină de certitudini pe care le exprimă în 30 de secunde pe TikTok
ARBOmedia și ThinkDigital anunță finalizarea procesului de consolidare și lansează cea mai amplă ofertă cross-media disponibilă în piața din România
Tudor Chirilă și Cojo lansează GENERAȚII, un dialog tată-fiu despre frici, încredere și încercarea de a-și repara relația
[Recap 2025] Claudiu Ludoșan: Claritatea bate viteza. Toți au alergat. Puțini au știut în ce direcție
White Image lansează Indexul Loialității Clienților din România: peste 2 din 3 consumatori nu revin pentru a doua achiziție
În vizită la laboratoarele Google DeepMind: Creativitatea umană devine manualul de utilizare a lumii pentru AI
[Recap 2025] Andrei Tiu: AI-ul ajută, dar nu are un context complet, nu citește piața, nu înțelege pe deplin cultura. Acolo e nevoie de oameni
Film O’Clock International Festival #6 lansează apelul de înscrieri pentru Competiția Internațională de Scurtmetraj
Alin Tămășan: Design-ul are o parte utilitară, funcțională, dar trebuie să fie și una emoțională, umană, că nu desenăm pentru roboți, ci pentru oameni
Maia Feloiu (On Heels PR) despre viitorul influencer marketingului în anul de austeritate 2026 | "Crizele separă superficialul de autentic"
Libertatea marchează 36 de ani, printr-o campanie de brand care reafirmă rolul esențial al presei: „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi.”
Cargus și Visa lansează „The Superheroes”, campania care transformă plata cu cardul la curier într-o superputere de zi cu zi
Birra Moretti® aduce atmosfera sărbătorilor mai aproape de consumatori printr-o nouă campanie festivă integrată
S-a lansat un nou mecanism de finanțare a jurnalismului de interes public: „PressPay for Companies”. Raiffeisen Bank este primul partener
Radu Petrovici: Încercați să vizualizați o lume fără cultură. O lume doar cu oameni care se duc la serviciu și apoi se întorc acasă, mănâncă și se culcă și asta e tot. Cum ar fi?
Previziunile Colliers pentru 2025 s-au confirmat în linii mari: piața industrială a avut un posibil an record, în timp ce segmentul de birouri a rămas sub presiunea cererii noi reduse
L’Oréal Groupe este singura companie care primește pentru al 10-lea an consecutiv ratingul AAA din partea CDP pentru leadership în domeniul protecția mediului
[Recap 2025] Mugur Pătrașcu: În curând industria nu va mai exista decât ca materie primă pentru alimentarea proceselor tehnologice



![[Recap 2025] Raluca Zamfir: Răbdarea rămâne un concept adesea neînțeles de multe companii românești atunci când vine vorba de PR](https://media.iqads.ro/2025/12/raluca-zamfir-cover-850.jpg)
![[Recap 2025] Adrian Diac: Industria si-a continuat lupta din ultimii ani de a nu fi doar industrie, ci de a fi si creativa](https://media.iqads.ro/2025/12/adi-diac-ogilvy-romania-cover-850.jpg)

![[Recap 2025] Ciprian Susanu: AI-Generated content va trece de la experiment la mainstream. În 2025 toată lumea "experimenta". În 2026 va deveni parte din procesul standard](https://media.iqads.ro/2025/12/ciprian-susanu-foto-cover-850.jpg)

![[Recap 2025] Ciprian Dron: Cine a așteptat „să se liniștească lucrurile” a pierdut timp. Piața nu stă, iar ferestrele de oportunitate se închid rapid](https://media.iqads.ro/2025/12/ciprian-dron-cover-850.jpg)

















































































