Articole care fac referire la Andrei Canda
iSense Solutions lansează topul celor mai cunoscuți influenceri în 2024. Utilizarea platformelor de format short video în online
Masteratul de Cercetări de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București este acum powered by iSense Solutions
iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an
S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta
Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață
Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019
iSense Solutions continuă strategia de creștere pe piața locală prin numirea a trei profesioniști în funcții importante
Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19
Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la GPeC SUMMIT Online
GPeC SUMMIT și iSense Solutions dezvăluie primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România
Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing
Peste jumătate dintre românii din mediul urban intră pe rețelele de socializare imediat cum se trezesc
Lipsa răbdării, minimalismul și fuga de branduri sunt printre cele mai relevante tendințe analizând comportamentul românilor în 2019, conform studiilor iSense Solutions
Caroli Foods Group caută cea mai potivită promovare probabil pentru cele mai bune produse din categorie: Gama Maestro de produse din 100% ingredinete naturale
Golin află ce contează cu adevărat pentru români. Rezultatele studiului Bold by Lowe Group și iSense Solutions despre relevanța brandurilor
Peste 30 de speakeri e-commerce de top români și internaționali vin la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce
Studiu iSense Solutions: Smartphone-ul, cel mai eficient canal pentru promovarea companiilor din Romania
Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Calatoria consumatorului de la descoperirea la achizitia unui produs sau serviciu
Platforma Bold by Lowe Group se lanseaza cu un studiu iSense Solutions: Cele mai noi tendinte ale romanilor in ceea ce priveste un stil de viata sanatos
iSense Solutions: Aproape 80% dintre romani sunt de acord cu legea impotriva fumatului in spatiile publice
Studiu iSense Solutions: Jumatate dintre romani sunt dispusi la un efort suplimentar pentru a cumpara produse romanesti























![[Marketing Research 2012] Key consumer trends](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23592-cover-410.jpg)










