Pai nu meriti tu CelMaiBinePlatitJob din marketing la ora actuala?

Pai nu meriti tu CelMaiBinePlatitJob din marketing la ora actuala?

Daca luam in considerare tot ce ai facut pana acum in domeniul asta al comunicarii, cu siguranta da. Daca ne gandim si la tot ce n-ai apucat sa faci pana acum, evident, premisa se sustine. Si sa nu uitam de toate lucrurile pe care ti-ai dorit sa le faci pentru branduri, neintamplate din motive variate si multe. De asta esti cel mai potrivit pentru a primi 30.000 USD pe o idee geniala de campanie, care n-o sa faca doar inconjurul categoriei, ci ar putea s-o intreaca cu totul.

Esti interesat? Lasa-i 5 minute pe colegii si clientii de zi cu zi (drept fie spus, nu ti-au promis niciunii o suma de ordinul zecilor de mii de dolari), te lamurim numaidecat.

CelMaiBinePlatitJob din marketing inseamna un salariu de 10.000 USD lunar, timp de 3 luni, acordat pentru 2 ore lucrate pe zi in departamentul de marketing al Caroli Foods Group, unde vei participa la implementarea ideii care te-a facut castigator. Idee care le va vorbi romanilor creativ, surprinzator si convingator despre atributul numarul 1 al gamei de mezeluri Maestro: 100% natural. 

 

Cum procedezi?

Te inscrii pe platforma CelMaiBinePlatitJob la sectiunea Creatorilor. Citesti brieful intreg. Te apuci de gandit, singur sau cu o echipa de pana la 3 persoane. Alegi cu mare grija un format de inscriere a ideii - Video sau PDF - si pornesti de acolo.

Imperativul briefului: gaseste o idee geniala de campanie pentru a promova gama de produse Maestro din ingrediente 100% naturale. 
Obiective: cresterea cotei de piata a brandului cu 3% in categoriile Salam si Produse Crud-Uscate. 
Target: barbati si femei din publicul mainstream up si premium, interesati de un stil de viata sanatos. 
Buget de implementare: 50.000 USD.

Brieful pe lung si lat se gaseste aici, iar cele 3 faze preliminare ale evaluarii sunt imediat mai jos. 

 

 

Evaluarea prin social media (1)

Intai si-ntai, trebuie sa-ti lansezi inscrierea in lume. Si care e cea mai la indemana lume din ziua de azi daca nu social media? Totodata, nu te bucura prea tare ca deadline-ul competitiei e taman pe 3 ianuarie (la multi ani 2019!), ci ia aminte: cu cat inscrii mai devreme, cu atat ai sanse sa acumulezi mai multe reactii in social media (care inseamna nu mai putin de 20% din nota finala).

 

Evaluarea Judecatorilor (2)

Pentru ca nu poti valida o idee doar in cercul de prieteni sau de amici ai prietenilor sau de cunostinte ai amicilor prietenilor, pe platforma concursului activeaza si o serie de Judecatori, stimulati sa evalueze cat mai profesionist si obiectiv ideile inscrise. 

Cei care aleg sa se inscrie la sectiunea Judecatorilor vor avea drept de evaluare asupra ideilor inscrise. De preferat sa se evalueze ca la carte, pe baza briefului, si nu dupa simple simpatii. Judecatorii care vor sti sa cantareasca ideile castigatoare inca din primele faze de concurs pot castiga o vacanta binemeritata undeva frumos, prin Bali. Totul pe baza unui sistem de punctaj detaliat aici.

 

Evaluarea expertilor (3)

Totodata, trebuie sa impresionezi cu creativitatea ta implementabila un juriu multidisciplinar de experti din research, creatie, digital, content, media, productie, BTL si PR, care impreuna ar putea forma cel putin o agentie full-service cu multi ani si proiecte in portofoliu.

Ei sunt: Andrei Canda (iSense Solutions) - Research Expert, Adina Vlad (Unlock Market Research) - Research Expert; Tudor Cuciuc (Fiodor Ad Studio) - Creative Expert; Laura Georgescu Baron (HiFi Production) - Production Expert; Cristian Manafu (Evensys) - Digital Expert, Alex Negrea (consultant social media) - Digital Expert, Cristian China Birta (blogger si antreprenor) - Digital Expert, Alexandra Iavorschi (Starcom) - Media Expert, Anca Rancea (consultant PR) - PR Expert si Mugur Patrascu (Screen Native) - Marketing Expert.

Si, apropo, ei nu stau comod pana la deadline; se strang, discuta, ofera ponturi:

 

 

Pe scurt 

Feedbackul Expertilor (40%), feedbackul Judecatorilor (40%) si numarul de reactii obtinute pe Facebook si YouTube (20%) vor da la final o nota, pe bazacareia 10 idei vor ajunge la prezentarea din fata juriului expert. Bonus; cei 7 membri ai boardului Caroli Group vor acorda, independent, 7 Golden Tickets catre ideile care impresioneaza (ai ghicit, un Golden Ticket te trimite automat in semifinala).

Dintre cele maximum 17 cele mai bune idei selectate, 5 vor ajunge in Finala, unde autorii vor sustine cate-un interviu cu membrii boardului Caroli Group, pe baza ideii inscrise.

Sistemul de evaluare si etapele de lucru sunt pe indelete explicate aici. 

Dar inainte de toate, pentru ca stim ca incerci in fiecare zi sa fii om responsabil si cu capul pe umeri, te rezolvam si pe ziua de azi: arunca o privire atenta pe regulamentul competitiei.

 

Premii

Premiul cel mare (n-ai uitat, 30.000 USD pentru o idee) nu vine nici pe departe singur. Independent de decizia finala, una dintre ideile finaliste va fi premiata cu 1.000 USD de catre Caroli Foods Group si IQads, cum si de ce vei afla foarte curand.

Apoi, celor 17 idei ajunse in Finala le sunt puse deoparte automat o serie de vouchere eMAG de 1.000 RON, iar cei care inscriu sau voteaza in competitie au sanse sa devina premianti si ei; de urmarit sectiunea Premii, surse de incredere ne-au transmis ca urmeaza actualizari cu premii foarte dezirabile.

Asa ca fa bine si intreaba-te mai repede decat mai tarziu ce-ar face David Droga cu un brand de mezeluri 100% naturale. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related