![Studiu Edenred Benefit: Pentru 6 din 10 angajați beneficiile din zona de wellbeing sunt prioritare în alegerea unui job, iar bunăstarea financiară este cea mai mare provocare pentru o treime din angajați](https://media.iqads.ro/2024/05/ovidiu-birsa-edenred-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Baby Boomers
![Studiu Edenred Benefit: Pentru 6 din 10 angajați beneficiile din zona de wellbeing sunt prioritare în alegerea unui job, iar bunăstarea financiară este cea mai mare provocare pentru o treime din angajați](https://media.iqads.ro/2024/05/ovidiu-birsa-edenred-cover-410.jpg)
![RTB House: Creșterea loialității clienților din generații diferite: Valorificarea la maximum a marketingului personalizat](https://media.iqads.ro/2024/05/fashion-gap-marketing-personalizat-generatii-diferite-rtb-house-copy-cover-410.jpg)
RTB House: Creșterea loialității clienților din generații diferite: Valorificarea la maximum a marketingului personalizat
![Sondaj Storia, de Ziua Internațională a Fericirii: Peste 60% dintre respondenți declară că se simt fericiți în locuința actuală](https://media.iqads.ro/2024/03/ziuain-1-cover-410.jpg)
Sondaj Storia, de Ziua Internațională a Fericirii: Peste 60% dintre respondenți declară că se simt fericiți în locuința actuală
![Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură](https://media.iqads.ro/2024/02/comuni-1-cover-410.jpg)
Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură
![Studiu Storia – Deciziile imobiliare în cuplu: comunicarea devine mai dificilă odată cu trecerea timpului](https://media.iqads.ro/2024/02/1370x500-cover-410.jpg)
Studiu Storia – Deciziile imobiliare în cuplu: comunicarea devine mai dificilă odată cu trecerea timpului
![Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Timișoara a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”](https://media.iqads.ro/2023/11/magnetico-timisoara-cover-410.jpg)
Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Timișoara a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”
![Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Oradea a conferinței „Magnetico”. „Oamenii nu rămân neapărat în companie datorită banilor, ci pentru că fac parte din comunități în care împărtășesc aceleași valori, aceleași sentimente, același crez”](https://media.iqads.ro/2023/11/concluzii-magnetico-oradea-cover-410.jpg)
Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Oradea a conferinței „Magnetico”. „Oamenii nu rămân neapărat în companie datorită banilor, ci pentru că fac parte din comunități în care împărtășesc aceleași valori, aceleași sentimente, același crez”
![Studiu Storia.ro: Milenialii sunt dispuși să investească cea mai mare sumă pentru achiziția unei locuințe. 43% dintre ei au un buget de peste 90.000 de euro](https://media.iqads.ro/2023/03/cp-storia-ro-evolutia-preturilor-locuintelor-in-2023-1-copy-cover-850-cover-850-cover-410.jpg)
Studiu Storia.ro: Milenialii sunt dispuși să investească cea mai mare sumă pentru achiziția unei locuințe. 43% dintre ei au un buget de peste 90.000 de euro
![Studiu Benefit: 1 din 4 angajați consideră că beneficiile extrasalariale sunt la fel de importante ca mărirea salarială](https://media.iqads.ro/2023/05/studiu-benefit-cover-410.jpg)
Studiu Benefit: 1 din 4 angajați consideră că beneficiile extrasalariale sunt la fel de importante ca mărirea salarială
![[Marketing 2023] Adrian Apostol și Adrian Ichim: În 2023, trebuie să fii în trend și relevant în același timp. Brandurile care reușesc să dea startul unor mișcări de schimbare în bine sunt cele câștigătoare](https://media.iqads.ro/2023/03/adrian-ichim-adrian-apostol-ideologiq-cover-410.jpg)
[Marketing 2023] Adrian Apostol și Adrian Ichim: În 2023, trebuie să fii în trend și relevant în același timp. Brandurile care reușesc să dea startul unor mișcări de schimbare în bine sunt cele câștigătoare
![Peste 4.5 milioane de angajați din sectorul privat vor putea beneficia de carduri Edenred Cadou în valoare de 300 lei anul acesta](https://media.iqads.ro/2022/11/edenred-card-cadou-cover-410.jpg)
Peste 4.5 milioane de angajați din sectorul privat vor putea beneficia de carduri Edenred Cadou în valoare de 300 lei anul acesta
![„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”](https://media.iqads.ro/2022/10/11-cover-410.jpg)
„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”
![75% din români cred că sursele de energie regenerabilă ar trebui să predomine, arată un studiu realizat în contextul Climate Change Summit](https://media.iqads.ro/2022/09/infografic-perceptia-romanilor-asupra-schimbarilor-climatice-cover-410.jpg)
75% din români cred că sursele de energie regenerabilă ar trebui să predomine, arată un studiu realizat în contextul Climate Change Summit
![Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale](https://media.iqads.ro/2020/09/mc1-cover-850-cover-8501-cover-850-cover-850-cover-8501-cover-8501-cover-850-cover-850-cover-410.jpg)
Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale
![[Conferintele FIBRA] Cristiana Belodan (GMP Advertising): Millennialii nu mai sunt atat de interesati de branduri care le confera statut social, cat de cele care le ofera sentimentul calitatii](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0297-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Cristiana Belodan (GMP Advertising): Millennialii nu mai sunt atat de interesati de branduri care le confera statut social, cat de cele care le ofera sentimentul calitatii
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Dragos Iliescu (UniBuc): Tinerii de azi isi cunosc puterea propriilor opinii, sunt mai hedonisti si tind catre ierarhii mai flexibile](https://media.iqads.ro/2015/11/12273686-1185315041496428-2697098705381110945-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Dragos Iliescu (UniBuc): Tinerii de azi isi cunosc puterea propriilor opinii, sunt mai hedonisti si tind catre ierarhii mai flexibile
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei](https://media.iqads.ro/2015/10/12124400-959717554072208-339259902-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Daniel Enescu, despre epoca multiscreen-ului si consumul de media: 4 ecrane si 3 generatii](https://media.iqads.ro/2015/10/12113412-1160725233955409-6901770652853530352-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Daniel Enescu, despre epoca multiscreen-ului si consumul de media: 4 ecrane si 3 generatii
![Frica si indrazneala, doua caracteristici ale Generatiei Y din Romania vazute de gen90 si VICE Romania](https://media.iqads.ro/2013/10/ryf1-600-cover-410.jpg)
Frica si indrazneala, doua caracteristici ale Generatiei Y din Romania vazute de gen90 si VICE Romania
![Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24799-cover-410.jpg)
Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
![Vintila Mihailescu si Alfred Dumitrescu despre tinerii de astazi in context european si generatiile X, Y si Z](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24781-cover-410.jpg)