
Articole care fac referire la Baby Boomers


Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență

Studiu Edenred Benefit: Pentru 6 din 10 angajați beneficiile din zona de wellbeing sunt prioritare în alegerea unui job, iar bunăstarea financiară este cea mai mare provocare pentru o treime din angajați

RTB House: Creșterea loialității clienților din generații diferite: Valorificarea la maximum a marketingului personalizat

Sondaj Storia, de Ziua Internațională a Fericirii: Peste 60% dintre respondenți declară că se simt fericiți în locuința actuală

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Studiu Storia – Deciziile imobiliare în cuplu: comunicarea devine mai dificilă odată cu trecerea timpului

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Timișoara a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

Concluziile specialiștilor invitați la ediția de la Oradea a conferinței „Magnetico”. „Oamenii nu rămân neapărat în companie datorită banilor, ci pentru că fac parte din comunități în care împărtășesc aceleași valori, aceleași sentimente, același crez”

Studiu Storia.ro: Milenialii sunt dispuși să investească cea mai mare sumă pentru achiziția unei locuințe. 43% dintre ei au un buget de peste 90.000 de euro

Studiu Benefit: 1 din 4 angajați consideră că beneficiile extrasalariale sunt la fel de importante ca mărirea salarială
![[Marketing 2023] Adrian Apostol și Adrian Ichim: În 2023, trebuie să fii în trend și relevant în același timp. Brandurile care reușesc să dea startul unor mișcări de schimbare în bine sunt cele câștigătoare](https://media.iqads.ro/2023/03/adrian-ichim-adrian-apostol-ideologiq-cover-410.jpg)
[Marketing 2023] Adrian Apostol și Adrian Ichim: În 2023, trebuie să fii în trend și relevant în același timp. Brandurile care reușesc să dea startul unor mișcări de schimbare în bine sunt cele câștigătoare

Peste 4.5 milioane de angajați din sectorul privat vor putea beneficia de carduri Edenred Cadou în valoare de 300 lei anul acesta

„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”

75% din români cred că sursele de energie regenerabilă ar trebui să predomine, arată un studiu realizat în contextul Climate Change Summit

Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale
![[Conferintele FIBRA] Cristiana Belodan (GMP Advertising): Millennialii nu mai sunt atat de interesati de branduri care le confera statut social, cat de cele care le ofera sentimentul calitatii](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0297-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Cristiana Belodan (GMP Advertising): Millennialii nu mai sunt atat de interesati de branduri care le confera statut social, cat de cele care le ofera sentimentul calitatii
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Dragos Iliescu (UniBuc): Tinerii de azi isi cunosc puterea propriilor opinii, sunt mai hedonisti si tind catre ierarhii mai flexibile](https://media.iqads.ro/2015/11/12273686-1185315041496428-2697098705381110945-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Dragos Iliescu (UniBuc): Tinerii de azi isi cunosc puterea propriilor opinii, sunt mai hedonisti si tind catre ierarhii mai flexibile
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei](https://media.iqads.ro/2015/10/12124400-959717554072208-339259902-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Daniel Enescu, despre epoca multiscreen-ului si consumul de media: 4 ecrane si 3 generatii](https://media.iqads.ro/2015/10/12113412-1160725233955409-6901770652853530352-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Daniel Enescu, despre epoca multiscreen-ului si consumul de media: 4 ecrane si 3 generatii

Frica si indrazneala, doua caracteristici ale Generatiei Y din Romania vazute de gen90 si VICE Romania

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
