Andrei Georgescu: Loialitatea modernă este despre relație, relevanță și experiență, nu doar despre tranzacții

Andrei Georgescu: Loialitatea modernă este despre relație, relevanță și experiență, nu doar despre tranzacții

Definiția consumatorului loial s-a schimbat mult în ultimii ani, spune Andrei Georgescu, Managing Director White Image. Dacă în trecut, loialitatea se măsura prin frecvența achizițiilor și retenția clienților, în prezent se definește prin angajamentul emoțional și comportamental. Despre loialitate în contextul schimbărilor din piață, trenduri, AI, obiceiuri de consum se va vorbi pe 23 septembrie, la Loyalty Day, primul eveniment din România dedicat exclusiv loializării.

Evenimentul, organizat de grupul Mediapost împreună cu White Image, Create Direct și VouchersDepot, aduce în prim-plan una dintre cele mai importante direcții strategice pentru companii: construirea relațiilor pe termen lung cu clienții.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related