[Marketing 2023] Adrian Apostol și Adrian Ichim: În 2023, trebuie să fii în trend și relevant în același timp. Brandurile care reușesc să dea startul unor mișcări de schimbare în bine sunt cele câștigătoare

[Marketing 2023] Adrian Apostol și Adrian Ichim: În 2023, trebuie să fii în trend și relevant în același timp. Brandurile care reușesc să dea startul unor mișcări de schimbare în bine sunt cele câștigătoare

Gradul de maturizare a companiilor din mediul autohnton care face ca schimbările de fond să mai dificile. De aceea, Adrian Apostol și Adrian Ichim, fondatori Ideologiq, și-au propus să aibă o abordare bazată pe creștere, care să răspundă nevoilor partenerilor cu soluții end-to-end, iar 2022 a venit cu lansarea unor divizii noi și cu parteneriate strategice.

Cei doi se așteaptă ca în 2023 să existe un focus tot mai mare pe ESG (inițiative sociale, de mediu și guvernanță) și să crească investițiile în consultanță strategică de tip 360°. Brandurile trebuie să fie memorabile și relevante, iar cele care vor pune în mișcare campanii cu impact social, ca cele de educare, vor crea o conexiune pe termen lung cu consumatorii, spun ei. De asemenea, ei mizează și pe creșterea E-commerce-ului și apariția huburilor logistice care să susțină acest trend.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related