
Articole care fac referire la Business Insights


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.

Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH

Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta

Românii preferă „rețetele clasice” în timpul liber: TV-ul rămâne canalul media preferat, conform celui mai recent studiu GlobalWebIndex, realizat cu sprijinul agențiilor de media Starcom și Zenith
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor](https://media.iqads.ro/2015/11/12247697-1185311321496800-4364365786006898389-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor
![[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”](https://media.iqads.ro/2015/07/crlogo1024x1024-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”
![[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor](https://media.iqads.ro/2014/05/panel1-cover-410.jpg)
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) si Matei Psatta (iLeo) despre cum un like se poate transforma intr-o vanzare
