
Articole care fac referire la City Grill


„Securitatea jobului, atmosfera în organizație și atractivitatea salariului sunt cele care primează pentru angajați”. Iată cum s-a desfășurat ediția „Magnetico București” din 2022

Evenimentele din seria „Magnetico” se încheie pe 6 decembrie 2022, la București! Află cum poți atrage cele mai potrivite talente în organizația ta

Tinerii în Arenă – Locul unde energia tinerilor și experiența antreprenorilor de top generează afaceri de succes

Cei care schimbă jocul. Cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care se bat cu multinaționale - Andreea Roșca, Mona Dîrțu | Editura Publica, 2014

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Mastercard semnează un parteneriat cu Grupul City Grill și încurajează plățile cu cardul în locațiile grupului din București
![[Ursus Talks] Mihai Dobriță și Paul Iftode: Vrem să le oferim oamenilor experiențe. Experiențe unice](https://media.iqads.ro/2019/11/img-5456-cover-410.jpg)
[Ursus Talks] Mihai Dobriță și Paul Iftode: Vrem să le oferim oamenilor experiențe. Experiențe unice
![[Cook-off publicitar] Deviza lui Machiavelli si strategia culinara PickTwo la Cupa Agentiilor la Gatit](https://media.iqads.ro/2018/10/img-2485-cover-800-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] Deviza lui Machiavelli si strategia culinara PickTwo la Cupa Agentiilor la Gatit

Bilanțul Foodwise în 2017: expertiza food&bev, consolidată prin proiecte de branding, employer branding și campanii integrate

Noua conducere a creației GMP Advertising. Matei Curtașu și Olivia Bașag: "Amândoi purtăm banderola de căpitan pe toate conturile"

S-a lansat Startarium, orașul antreprenorilor | 100.000 de Euro oferiți în cadrul Startarium Pitch Day
![[Cine alearga in Romania] Oana Nastase: Am demarat cu cateva sute de alergatori in 2008 si am ajuns la 12.000 in 2015](https://media.iqads.ro/2015/06/oana-nastase-abrc-elena-baidan-raiffeisen-pr-awards2014-cover-410.jpg)
[Cine alearga in Romania] Oana Nastase: Am demarat cu cateva sute de alergatori in 2008 si am ajuns la 12.000 in 2015
![[INSIDER | Business-ul I.M. Smite in 2015] Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA](https://media.iqads.ro/2015/01/florin-insider-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul I.M. Smite in 2015] Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA

Pegas, Fredo & Pid’jin si Sector 7: Proiecte preferate de tineri in 2012 si ideile care stau la baza lor

Noua generatie are cuvantul: Student din Provincie si Cutarica, branduri de succes construite de tineri

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
