Tinerii în Arenă – Locul unde energia tinerilor și experiența antreprenorilor de top generează afaceri de succes

Tinerii în Arenă – Locul unde energia tinerilor și experiența antreprenorilor de top generează afaceri de succes

Desfășurat săptămâna trecută, evenimentul Tinerii în Arenă a focalizat atât atenția tinerilor antreprenori, cât și pe cea a comunității de afaceri reunită cu ocazia Summit-ului Romanian Business Leaders 2022, desfășurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel cu participarea a peste 250 de antreprenori de top și lideri din businessul autohton.

Etapa finală a celui mai mare eveniment de business din România adresat Generației Z ce are ca scop stimularea și cultivarea spiritului antreprenorial în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani a adus în fața juriului 5 echipe, ce și-au prezentat ideile de business pentru a primi mentorat. În fața tinerilor s-au aflat cinci antreprenori români de succes: Dragoș Petrescu (Președintele City Grill Restaurants), Dragoș Anastasiu (Președintele Grupului Eurolines România), Felix Pătrășcanu (Cofondator FAN Courier), Rucsandra Hurezeanu (Fondatoarea Ivatherm) și Matei Dumitrescu (General Partner Roca X). Celor cinci anunțați oficial s-au alăturat alți doi antreprenori surpriză - Dan Șucu (Fondator Mobexpert) și Cristina Bâtlan (Fondatoarea Musette). Echipele au reușit să obțină sprijinul mentorilor, atrași de potențialul ideilor lor, dar și de tenacitatea dovedită de tinerii membri ai echipelor.

În perioada următoare echipele participante se vor întâlni cu mentorii lor, astfel: MyToDo cu Rucsandra Hurezeanu și Matei Dumitrescu, Colorise o vor avea alături pe Cristina Bâtlan, Travelens împreună cu Dragoș Anastasiu și Matei Dumitrescu, OatsFill vor primi sprijin de la Dragoş Petrescu iar Nightz de la Felix Pătrășcanu și Matei Dumitrescu.

 

”A fost un eveniment cu multă energie și foarte multe de învățat pentru toată lumea. Antreprenorii s-au conectat îndeaproape cu noua generație, cu felul cum gândesc aceștia și ideile pe care le au, un proces care se va continua cu întâlnirile de mentorat pe care le vor avea. Pentru tineri a fost o lecție și un început în business perfect, prin expunerea și întâlnirea dintre ei și antreprenori experimentați. Pentru tinerii din audiență a fost un exemplu inspirațional de cum trebuie să se pregătească pentru a deveni investibili” a declarat Alin Claudiu Apostu, organizatorul Tinerii în Arenă și managerul de proiect Vreau să fiu Antreprenor & Insights.

Învățăm continuu, consolidăm spiritul antreprenorial

Pentru ediția următoare, organizatorii se vor concentra pe a le oferi tinerilor sprijin în ceea ce privește planificarea financiară și cea de public speaking, în completarea a ceea ce oferă deja echipelor participante: mentorat, cursuri, workshopuri, întâlniri cu antreprenori.

Un element important al evenimentului a fost prezența unor tineri participanți la ediția anterioară a Tineri în Arenă, care au dorit să împărtășească din experiența acumulată și despre progresul înregistrat în ultimul an. Printre reușitele acestora se numără:

  • Ovidiu Ioniță pregătește lansarea aplicației Nutritivo pe piață;
  • Andrei Cruceru și colegii săi au lansat aplicația CityPack în Râmnicu Vâlcea, iar acum pregătesc extinderea în București;
  • Andrei Turcu și echipa dezvoltă produsul PanoRender căruia i-au dat dimensiune internațională prin vânzarea de tururi virtuale și în alte țări. Totodată, ei au reprezentat România la o competiție globală de antreprenoriat pentru studenți.

În cadrul evenimentului a avut loc și o licitație pentru o serie de produse create de către membrii comunității Highflyers, o comunitate ce își propune să ajute tinerii la început de drum în antreprenoriat. Au fost astfel licitate un tur virtual al afacerii, un tablou și o pălărie personalizată, iar suma obținută va fi folosită pentru a sprijini cât mai mulți tineri cu mentorat, cu întâlniri cu antreprenori și cu workshopuri ce îi vor ajuta să își dezvolte ideile de business.

Punct. Și de la capăt!

Tinerii în Arenă nu s-a încheiat, ci doar a închis o filă. Organizatorii au lansat prima rundă de înscrieri a ideilor de business pentru următoarea ediție a evenimentului ce va avea loc în 2023.

Și pentru că Tinerii în Arenă a fost văzut ca o idee și un format de succes, proiectul a fost selectat în top 3 programe europene la categoria ”Youth Empowerment” din cadrul Emerging Europe Awards 2022. Dacă vreți să susțineți proiectul în marea finală, puteți vota Tinerii în Arenă.

Ediția a 3-a a evenimentului Tinerii în Arenă are drept sponsori: Banca Transilvania, Impetum Group, FAN Courier. Printre susținătorii evenimentului se numără: First PR Agency, Business Mentors, Eventmix, Green Village, Stoica, Reverb44, Atrix Studio, Visual Emotions Photography, Harpoon Marketing.

Ca parteneri media menționăm: AGERPRES, HotNews, New Money, IQads, Revista Cariere, Curs de Guvernare, Economistul, Club Economic, România Durabilă, Adservio, România Pozitivă, Repatriot, Jurnalul de afaceri, Aleph Business iar ca partener monitorizare presă: Klarmedia. 

TiA este un program prin care ne propunem să punem reflectorul pe tinerii cu potențial și ideile lor de business care într-o zi, prin sprijinul mentorilor cu experiență, pot reprezenta următorul unicorn al României.Tineri la nivel național sunt acceptați într-un program de mentor de 4 luni la finalul căruia vor ajunge să își prezinte ideea de business în fața unor antreprenori de top pentru a primi sprijin.

Vreau să fiu Antreprenor (VSFA) este un program național prin care ne propunem să promovăm gândirea și acțiunea antreprenorială în rândul tinerilor din România. Desfășurăm conferințe în țară (peste 300 evenimente până acum, începând din 2013), iar impactul lor a depășit 40.000 de tineri. 

Misiunea Insights este aceea de a sprijini organizațiile să se dezvolte prin potențialul și creativitatea unora dintre cei mai antreprenoriali și inovativi tineri din România. Sprijinim astfel dezvoltarea tinerilor și apropierea lor de mediul de business, în timp ce aducem un plus de valoare firmelor românești de toate dimensiunile, pentru a susține dezvoltarea economică. Am organizat 9 bootcampuri până acum, iar proiectul a primit în 2019 premiul  la categoria Top 10 Programe Globale pentru dezvoltare ecosistem de inovație de la ITU, Agenția Națiunilor Unite pentru Informații și Telecomunicații.

Romanian Business Leaders (RBL) este vocea și vehiculul de acțiune al liderilor din mediul privat de business pentru construcția unei Românii în care generațiile viitoare să își dorească să trăiască. Misiunea RBL este ca România să devină o țară mai bună pentru afacerile responsabile și, în felul acesta, pentru toți românii. Proiectele Fundației se subscriu celor trei domenii pe care comunitatea RBL le consideră importante pentru schimbarea și dezvoltarea societății: antreprenoriat, educație și bună guvernare. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related