
Articole care fac referire la Holcim
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Holcim


Agenția Ideologiq extinde colaborarea cu Banometru: peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară în ultimii doi ani, de la lansarea platformei

#BuildingLinksForCommunity - provocare pentru a descoperi clădirile care unesc comunități și contribuie la un viitor mai curat

Achiziție pe piața de publicitate: Mediapost Hit Mail cumpără 60% din agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq

Agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq lansează Quadratiq, o nouă divizie de E-Commerce și Data Science dedicată companiilor

Grupul Holcim România și Fundația Leaders demarează ediția a II-a a proiectului „Exploratori de viitor”

Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și realizează rebrandingul și comunicarea lanțului de restaurante fast-food DABO®

Agenția Ideologiq dezvoltă platforma Banometru și coordonează comunicarea digitală a programului gratuit de sănătate financiară

Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq anunță un parteneriat nou cu Unifiedpost Business Solutions și începe comunicarea pentru platforma Banqup

Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR, o creștere semnificativă de 55% comparativ cu anul precedent

Compania de servicii digitale Ideologiq dezvoltă platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România

Holcim lansează în România, în premieră europeană, gama de betoane DYNAMax. Un proiect din România, primul din lume la care s-a folosit această inovație

„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria

Începe Școala Tehnică Holcim. Compania va pregăti și angaja 20 de tineri în industria de construcții. Provocările acestui sector în atragerea tinerilor

Compania Ideologiq donează 10.000 euro pentru ProfAid KIT, prima platformă educațională ce oferă instrumente inovative de management comportamental, pentru copiii cu tulburări din spectrul autist

România, pe harta marketingului european: Ideologiq și Academia de Studii Economice din București organizează Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing, în premieră în România

Holcim România deschide o nouă stație ecologică de betoane, în Ilfov. Compania accelerează tranziția către un mediu construit mai verde

Exploratori de Viitor, programul în care tinerii sunt îndrumați în alegerea carierei, ajunge la cea de-a II-a etapă. Liceenii se implică în proiecte pentru comunitățile locale

Compania Ideologiq anunță o cifră de afaceri de 800.000 euro în prima jumătate a acestui an, o creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut

„Între 1 și 2 sunteți voi” – noua campanie de conștientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenția de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla

Holcim și Junior Achievement au finalizat prima ediție a proiectului “ABCdar Verde”. Peste 500 de elevi din Argeș, Bihor și Cluj au învățat cum pot proteja mediul înconjurător

Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq

Holcim România se alătură proiectului “Plantăm fapte bune” și împădurește județul Brașov cu 75.000 de puieți

Holcim România și Fundația Leaders lansează “Exploratori de viitor” - program în care tinerii sunt îndrumați în alegerea carierei și dezvoltă proiecte pentru comunitate

Holcim România anunță deschiderea unei “Școli Tehnice”, unde va pregăti specialiști în domeniul construcțiilor

Holcim România și Școala de Valori lansează "Profesii bine cimentate", un proiect dedicat tinerelor la început de carieră tehnică

Piața românească, o referință privind sustenabilitatea în construcții: România este una dintre primele țări în care grupul LafargeHolcim lansează cimentul verde ECOPlanet

Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, sărbătorită prin rock. Campania „România are sânge de rocker” a adus cu aproape 800 de pungi de sânge mai mult, în luna mai, la Centrul de Transfuzie București – echivalentul a 1.600 de vieți salvate
![[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare](https://media.iqads.ro/2019/04/31-1-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare

A 11-a Tabără Anuală pentru Tinerii Supraviețuitori de Cancer din România, cel mai mare eveniment național destinat copiilor afectați de cancer

Conferinta ”Sustainability: Shaping The Future of Brands”, locul in care isi dau intalnire cele mai sustenabile branduri

Holcim Romania a montat, in parteneriat cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania si Inspectoratul General al Politiei Romane – Directia Rutiera, 40 de panouri punct negru pe cele mai importante sosele nationale

Paul Dersidan: Nu cred că poţi să creezi advertising funcţional şi memorabil fără un graphic design bun. Asta a şi fost ideea din spatele Blau
