Articole care fac referire la Metro Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Metro Romania
Un an de campanie „Vis de antreprenor” derulată de METRO: zeci de povești reale despre români cu spirit antreprenorial
METRO își consolidează angajamentul față de antreprenori: două dintre cele mai îndrăgite campanii devin mărci înregistrate
Platforma de comunicare „Vis de antreprenor”. Cum a transformat METRO o idee în povestea unor generații de antreprenori
Banca pentru Alimente București inaugurează un nou hub logistic pentru a sprijini mai eficient lupta împotriva risipei alimentare. Mai multe alimente salvate, mai multe vieți ajutate
Concluziile profesioniștilor invitați la conferința anuală „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”
METRO aduce România mai aproape de cei care vor să o exploreze prin „România: Ghid de Turism”, aflat la a patra ediție
Cea de-a VII-a ediție a conferinței „reTAG – a Retail, FMCG & e-Commerce Conference for the Modern World”: Profesioniști din domeniu discută, pe 17 aprilie, despre cum vor evolua business-urile din aceste sectoare în următorii ani
Top 5 criterii cu cea mai mare și cea mai mică relevanță în procesul de recrutare al candidaților. Peste 7.000 de joburi la Angajatori de TOP București
METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România
Cea mai mare rețea de antreprenori independenți, LaDoiPași, a sărbătorit recordul de 2000 de magazine în România, alături de mii de parteneri LaDoiPași
Cele mai bune 60 de programe de internship din România votate de studenți și proaspăt absolvenți. Peste 46% dintre angajatori îi aleg pe tinerii care au urmat în trecut programe de internship
Campania #UitaDeGatit susține industria gastronomică. METRO România te îndeamnă să comanzi meniul de Crăciun de la restaurantele preferate
Șefii Lidl și METRO, la aceeași masă cu reprezentanții autorităților, într-un dialog deschis despre risipa alimentară
Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România
Agenția Dare Digital devine partenerul strategic al METRO România pentru comunicarea în mediul digital





















