Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Pavel Bartoș se alătură celei mai noi campanii METRO Cash & Carry România. Dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, campania susține programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de METRO Cash & Carry România în urmă cu 2 ani.

Campania de anul acesta propune o abordare mai prietenoasă, susținută de șarmul lui Pavel. Aceasta debutează cu un spot tv de 30’’ în care Pavel descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Atitudinea sa pozitivă și notele proprii de umor își pun amprenta asupra întregii interacțiuni.

 

"Programul <<Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată>> subliniază misiunea METRO de a susține antreprenorii români și afacerile independente, fie că activează în domeniul comerțului tradițional sau în domeniul HORECA. Am decis să colaborăm cu Pavel Bartoș pentru a prezenta într-un mod cât mai uman și amuzant, pe limba clienților, diversele beneficii ale programului. Filmările, în regia lui Anton Groves și puse la cale de echipa MME, au fost marcate de personalitatea lui Pavel, așa că ne-am distrat mult pe platou.", declară Bogdan Costin (Senior Copywriter Geometry Global România).

 

"Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <<Cumperi mai mult plătești mai puțin pe bucată>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.", afirmă Marina Zara (Head of Marketing METRO Cash & Carry România).

 

Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul “Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.

 

Echipele participante:

Echipa Geometry Global:
Simona Costea – Client Service Director
Adriana Staicu – Account Director
Oana Mehedinteanu – Account Executive
Cristina Ungureanu – Head of Strategy
Alex Petrescu – Creative Strategist
Andreea Apostoliu – Strategic Planner
Mihai Fetcu – Creative Director
Stefan Vasilachi – Group Creative Director
Costina Dinulescu – Senior Art Director
Bogdan Costin – Senior Copywriter
Alina Croitoru – PR Manager
Radu Rotaru – Senior PR Executive

Echipa METRO România:
Marina Zara – Head of Marketing
Andreea Diaconu - Sr. Marketing Communication Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related