
Articole care fac referire la ParkLake


PAUL reinventează un desert de origine franceză și introduce în meniu trei sortimente de eclere sărate, în ediție limitată

„ELIBERARE” - prima expoziție de ilustrații realizate după poveștile a 15 femei diagnosticate cu cancer, nevoite să își ascundă diagnosticul

Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație

Colliers: Livrările de proiecte noi de retail în orașele cu mai puțin de 100.000 de locuitori sunt la cel mai ridicat nivel din ultimii zece ani. Interesul retailerilor pentru extindere rămâne ridicat, cele mai active fiind conceptele de tip discount și m

Peste 120 de ani de istorie moto la ParkLake - un eveniment marca The Mansion Advertising și ASP Group East

Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

PAUL celebrează vara cu lansarea a 3 sortimente noi de tarte cu fructe proaspete, în ediție limitată

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

Vernisajul expoziției Refugiu în distopie, O lume în altă lume…, pe 24 aprilie, la Opera Națională București

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart
![[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană](https://media.iqads.ro/2023/03/alina-galeriu-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană

Colliers: În 2022 s-a înregistrat cel mai mic volum de proiecte de retail livrate din 2014 încoace, dar 2023 va stabili recordul ultimului deceniu

PAUL readuce în brutăriile sale cea mai populară ofertă, iar cu ocazia asta lansează în premieră un nou sortiment de croissant

Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia

PAUL introduce în meniu peste 25 de specialități franțuzești cu tematică festivă, în ediție limitată

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

SNICKERS lansează batonul Snickers Creamy și îi încurajează pe consumatori să încerce terapia prin țipat în cabina anti-stres

La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard

Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor

Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Ligia Ciornei despre “Anul pierdut 1986”: Publicul sper să rămână cu o dorință de a crea un dialog între generații, să-și asculte părinții să-i înțeleagă și să-i ierte
![[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet12-cover-410.jpg)
[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi

Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie
