Forever Summer, agenție de publicitate și comunicare, lansează luna aceasta The Power of Language, serie de evenimente ce au ca scop crearea unui spațiu public de discuții și dezbatere cu privire la modul în care limbajul scris și vorbit influențează percepția, atitudinile și comportamentul unui spectru larg de audiențe, de la consumatori, clienți, parteneri și angajați, până la jurnaliști și specialiști din diverse domenii. The Power of Language se adresează atât profesioniștilor din comunicare, publicitate, media și marketing, din domeniul privat, public și academic, dar și antreprenorilor, liderilor din organizații sau oricăror persoane care vor să aprofundeze și să înțeleagă cum limbajul influențează percepțiile oamenilor.
"Cum scriem, cum vorbim, deși elemente esențiale în orice proces de comunicare, pare că au devenit actori în roluri secundare în ultimii ani, lăsând loc „vedetelor” din comunicarea comercială și publică: strategia, imaginea vizuală, managementul de campanie și algoritmii de social media. Nu ne miră absolut deloc că vedem de ani de zile aceleași cuvinte, sintagme și expresii rostogolite de organizații sau persoane care prin repetiție își pierd nu doar sensul, ci și valoarea de comunicare. Răsfăț, inedit, savoare, profită acum, oamenii sunt cei mai importanți, echilibrul este cheia, sunt doar câteva exemple care au trecut pragul oricărui brand sau oricărei companii, vizita fiind extinsă pe termen nedefinit. În general comunicarea în spațiul public este plină de clișee, limbă de lemn, exprimări vagi sau care nu mai atrag sau conving pe nimeni. Nu credem că avem noi toate soluțiile sau că întotdeauna putem fi creativi, originali și interesanți în ceea ce scriem și vorbim, însă poate dacă începem să discutăm deschis despre asta, vom afla împreună care este cea mai bună cale", declară Dorian Ilie, Fondator și Copywriter în cadrul Forever Summer.
Dorian Ilie este copywriter și specialist în comunicare cu o experiență de peste 15 ani în publicitate, comunicare și mass-media. Este licențiat în Comunicare și Relații Publice la Facultatea de Jurnalism și Comunicare din cadrul Universității din București, în momentul de față urmând un program de masterat în lingvistică la Facultatea de Litere din cadrul aceleiași universități. De-a lungul carierei a scris pentru România Liberă, Adevărul, Psychologies și a lucrat pentru companii, branduri și instituții precum Comisia Europeană, Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare, World Wide Fund for Nature, Federația Română de Fotbal, Festivalul Internațional de Teatru Sibiu, TV5 MONDE, Dell Technologies, Therme București, Nurofen, Durex, HBO, OMV, Petrom, Glovo, ParkLake Shopping Center, Kiss FM.
Prima ediție The Power of Language are loc pe 28 aprilie de la ora 19, la Maison Creative din București. Numărul de locuri este limitat la maxim 15 participanți. Agenția oferă prețuri reduse pentru reprezentanți ai mediului academic și neguvernamental. Mai multe detalii despre eveniment și înregistrare pe paginile de social media ale agenției și website.
Forever Summer este o agenție de publicitate și comunicare ce oferă servicii de creație, strategie, copywriting, PR, digital, social media, visual storytelling, mizând pe idei creative, simplitate și o abordare relaxată a relației agenție - client. Agenția este condusă de Dorian Ilie și Ioana Pîrjolescu-Piekalski, specialiști în comunicare și publicitate cu o experiență de peste 15 ani în domeniu.