Articole care fac referire la The Global Media Platform
Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România
Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenție pentru reclame decât rețelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfășurat de compania Haleon în Europa Centrală și de Est
Teads lansează un modul pentru măsurarea emisiilor de carbon ale campaniilor digitale, prin integrarea cu Scope3
Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul Kenvue, în Polonia
Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI
Teads și Lumen anunță rezultatele celei mai mari meta-analize a legăturii dintre metricii de atenție și brand lift
Evenimentul de marketing al anului, cu peste 60 de vorbitori influenți din Romania și din străinătate
Teads lansează programul de certificare Teads Ad Manager pentru agențiile din România. Publicis Groupe România, primul partener care și-a certificat echipele de digital advertising
Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic
O nouă cercetare realizată de Teads și Havas Media Group arată că reclamele plasate în publicații online de calitate, relevante pentru cititori beneficiază de atenție sporită
Studiu privind intenția de cumpărare a smartphone-urilor: 78% dintre utilizatorii globali și-ar schimba marca de telefon
























