Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România

Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România

Fanta și EssenceMediacom anunță prima campanie omnichannel lansată cu ajutorul Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top. Această campanie inovatoare, derulată pe tot parcursul lunii mai, a amplificat expunerea brandului Fanta prin includerea formatelor premium livrate pe homescreen-urile Smart TV-urilor LG și Hisense (plus altele care folosesc VIDAA OS), alături de o componentă digitală cu formate Teads InRead customizate.

Parteneriatele Teads cu LG Ad Solutions și cu VIDAA nu numai că deschid uși către noi audiențe pe Connected TVs prin extinderea accesului la inventarul premium al Teads, dar le oferă brandurilor și posibilitatea de a folosi o targetare precisă pentru a transmite mesajul către publicul țintă și pentru a avea campanii de impact pe multiple ecrane.

Combinat cu formate personalizate de reclame care amplifică și mai mult povestea brandurilor, Teads oferă șansa de a captiva audiența pe cel mai mare ecran din casă, maximizând astfel engagementul și obținând rezultate măsurabile într-un peisaj publicitar digital într-o continuă evoluție.

Un singur format wide de ad e suficient pentru a amplifica prezența unui brand pe pe televizoarele operate de VIDAA - peste 250 de brand-uri de televizoare Smart, incluzând aici Hisense și alte brand-uri precum Toshiba, AKAI, Schneider, Loewe, BGH, Vortex, Element, NEI etc.

Pe lângă folosirea componentei de Connected TV pentru a ajunge la utilizatorii care urmăresc foarte puțin sau chiar deloc televiziunea clasică (Linear TV), formatele InRead livrate pe mobil, desktop & tablete au ajutat campania să ajungă în atenția utilizatorilor targetați indiferent de dispozitivul folosit.

Mai jos sunt câteva dintre formatele personalizate de echipa Teads Studio:

Un studiu Mediascience din 2023 demonstrează că atunci când într-o campanie adăugăm și o componentă de expunere pe CTV, generăm un impact sporit:

  • Atenție crescută: expunerea pe CTV înregistrează o rată de atenție cu 129% mai mare comparativ cu dispozitivele mobile.
  • Memorabilitate publicitară: când expunerea CTV este combinată cu dispozitivele mobile, rata de recall a reclamelor crește cu 67%.
  • Intenție de achiziție: optimizarea reclamelor pentru expunerea CTV duce la o creștere de 16% a intenției de cumpărare.

„Ne-am propus să amplificăm prezența brandului Fanta într-un mod inovator, cu anunțuri plasate premium, bine targetate, concentrându-ne mixul de marketing pe formatele InRead și TV conectat (CTV) pentru o experiență mai bogată oferită publicului. Ne bucurăm să fim una dintre primele companii care testează aceste noi canale CTV și să ajungem la publicul nostru pe diverse dispozitive, în medii ultra-premium, sigure pentru brand.”, declară Amalia Necula, Senior Digital Account Manager la EssenceMediacom.

„Strategia noastră este să conectăm toate formatele premium omnichannel, permițând partenerilor noștri să cumpere media la nivel global, dintr-o singură platformă centrală, indiferent că vorbim de formatele Native Ads premium pe Smart TVs (prin parteneriatele pe care le avem la nivel global cu companii precum LG, VIDAA, Samsung, Philips, Sony, Xiaomi etc.) sau video ad-urile CTV Standard livrate în aplicațiile preinstalate pe televizoare (TCL Channel, Rakuten, Plex etc.), dar și pe celelalte dispozitive (OTT video) – toate acestea vin să completeze formatele inRead proprietare Teads, care sunt folosite de către cele mai mari branduri din lume", a completat Doina Radicof, Sales Director Teads România.

Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu cei mai importanți publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma „end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile și consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experiențe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri și o soluție de monetizare avantajoasă pentru editorii de conținut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.

Teads livrează rezultate pentru branduri, agenții și publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


EssenceMediacom Romania

At EssenceMediacom Romania, we believe in People First, Better Results.We help people, brands and businesses unlock their growth potential. Growing brands is harder than ever. Economies are unstable. Retailers,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related