The Practice gestioneaza componenta de PR pentru ING Bank pentru 1 an

The Practice a castigat pitch-ul organizat de ING Bank Romania in perioada aprilie – mai 2011, informeaza un comunicat al agentiei. The Practice va gestiona componenta de PR pe o perioada de 1 an, incepand cu 1 iunie, si va oferi servicii constand in: comunicare interna si externa, online si offline, comunicare corporativa si de responsabilitate sociala, comunicarea produselor si serviciilor sau suportul pentru activitatile de marketing.

"Suntem o organizatie curajoasa si inovativa care vrea sa ofere clientilor sai servicii financiare competitive intr-un mod care le face viata mai usoara. Vrem sa le facem viata mai usoara si comunicand mai simplu si transparent, ajutandu-i in efortul de a intelege produsele financiare si a alege produsul potrivit fiecaruia, De aceea, am cautat un partener permanent pentru activitatea de relatii publice, o agentie care sa ne poata spijini in toate planurile noastre. Am ales The Practice pentru ca sunt o echipa de profesionisti, entuziasti si pusi pe treaba, care si-au dovedit capacitatile strategice, dar si spiritul creativ”, a declarat Iosefina Floru (Corporate Communication Director ING Bank Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related