ICON Advertising semneaza campania "Italian Taste" pentru promovarea noilor produse din pui Burger King

ICON Advertising a conceput si a implementat campania “Italian Taste” pentru promovarea noilor produse Burger King – Italian Wrap, Italian Grilled Chicken si Mozzauna Bites, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care se desfasoara in perioada 23.05 -23.06.2011, este comunicata atat in-store in toate restaurantele Burger King, cat si prin spot radio difuzat la Radio Zu si solo spot care anunta promotia. De asemenea, promovarea este realizata si prin intermediul concursului care va oferi castigatorului o excursie la Roma.

La cumpararea unuia dintre produsele din promotia "Italian Taste" clientii primesc la casa (in restaurant) un talon. Talonul completat cu datele se depune in urna aflata in fiecare restaurant si prin tragere la sorti comuna (taloanele din toate restaurantele) in 27.06 se acorda premiul - excursia la Roma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Mirellla Bucur
acum 5 ani
2013!

Icon Advertising este in cautare de copywriter. Icon Advertising face anunt de angajare in sectiunea Confidential, ceea ce ingroasa penibilul in care se scalda. Te suna si iti trimit un brief de creatie deja CELEBRU: postere si sloganuri pentru sare de bucatarie. Apoi tacere. Reputatia online a celor de la Iconadv este praf. Pe pagina de Facebook www.iconadv.ro posteaza exclusiv link-uri despre activitatea lor... de pe blog. Nimic din industrie, nimic inteligent - o masura a alienarii lor profesionale, o grandomanie specifica incompetentei. Blogul in sine, http://iconadv-blog.blogspot.ro/, este un ANTI-BLOG. Clisee, lucruri nemestecate, jargon ieftin, poze scremute cu titlu de backstage dar din care respira doar nefericirea angajatilor, spaima de a fi creativi cu orice pret, spaima care atinge paroxismul prin poze cu colaje puerile si opere din plastilina... Si nu, nu ofera nici acum feedback concret, se scuza ca sunt ocupati. Adevarul e ca in industria asta multi sunt ocupati cu activitatea de a fi mediocri. Faptul ca exista pe piata (supravietuiesc) nu e un merit in sine. Mai bine sa nu te caute cei de la Iconadv pentru ca la cum se misca, iti poti rata orice sansa de a face cariera in domeniu doar lucrand aici. Alte referinte care sa intareasca spusele mele:

http://caut-job.blogspot.ro/2010/04/icon-advertising.html

http://www.scribd.com/doc/69713586/Test-Copy

http://oanamarialungu.wordpress.com/category/gramada-cere-varf/page/11/

2. Icon Advertising cica ar face numai asa, te suna iti trimit pe mail tema pentru care trebuie sa fii creativ si apoi nu te mai suna. Si amicul meu stie cazuri in care oameni astfel “recrutati” si -au vazut creatiile Sursa: http://www.prwave.ro/blog/index.php/2006/09/26/recruiting/

http://www.iqads.ro/forum/topic3501.html

http://planet-34bc4.blogspot.ro/2010/11/idei.html



Related