
Articole care fac referire la Communication Director


IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții

Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România
![[PR de criză] Sorina Mihail: Când îți arde casa, trebuie întâi să stingi focul, apoi să decizi cum o reconstruiești, așa că primul telefon nu îl dai echipei de construcții](https://media.iqads.ro/2022/10/sorina-mihail-cover-410.jpg)
[PR de criză] Sorina Mihail: Când îți arde casa, trebuie întâi să stingi focul, apoi să decizi cum o reconstruiești, așa că primul telefon nu îl dai echipei de construcții

VMLY&R și PEPCO România atrag atenția asupra problemelor de literație printr-o campanie atipică de Back to School

Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie

A V-a ediție a PR Arena: Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins: 5 țări, 2 continente

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

Black Sea ClimAccelerator Demo Day: 12 idei inovatoare dezvoltate de startup-uri românești ca soluții la criza climatică

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Gen Z] Dorian Ilie & Mihnea Pană: Daca Milenialii au fost generația cu cheia la gât, atunci am putea spune că Z este generaţia cu smartphone-ul la gât](https://media.iqads.ro/2021/02/pjimage-15-cover-410.jpg)
[Gen Z] Dorian Ilie & Mihnea Pană: Daca Milenialii au fost generația cu cheia la gât, atunci am putea spune că Z este generaţia cu smartphone-ul la gât

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

Campania Culorile României susținută de Policolor continuă și în 2020. 5 tone de vopsea lavabilă și emailuri au plecat spre comunitate în cadrul celor 18 proiecte în curs de derulare anul acesta
![[Netul salbatic] Sorina Mihail: Presiunea comunităților există, crește și e doar o chestiune de timp până va deveni norma pieței](https://media.iqads.ro/2020/08/sorina-mihail-graffiti-pr-cover-410.jpg)
[Netul salbatic] Sorina Mihail: Presiunea comunităților există, crește și e doar o chestiune de timp până va deveni norma pieței

First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade

Godmother a trecut barierele impuse de distanță și a implementat online evenimentul Success Day by Forever Living Products România

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

Repoziționarea OTP Bank România. Attila Kelemen: Nu poți să construiești un brand bancar dacă nu îți asumi o doză de curaj

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

De la Excel la Excelență. Vino la Seara YP dedicată Marketingului în B2B (business-to-business) pentru a afla mai multe despre schimbările ce au avut loc în domeniu și ce surprize ne rezervă viitorul

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![[Obsesii part-time] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin): Un om de comunicare daca nu e curios sa inteleaga, sa cunoasca, poate foarte bine sa mearga la prasit](https://media.iqads.ro/2019/08/collage7-cover-410.jpg)