''Criza a decis: Adio prime, bonusuri si cheltuieli pentru casa!''

Criza se combate cu ajutorul reducerii cheltuielilor de catre cetateanul obisnuit si cu taierea bonusurilor sau a primelor de catre angajatorii romani. Acestea sunt concluziile principale ale unui studiu referitor la perceptia asupra crizei economice a utilizatorului roman de internet realizat de catre eResearch Corp la inceputul lunii martie. Printre primele cheltuieli care vor fi sistate sunt cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si electrocasnice.

70% din internauti se simt afectati negativ de criza pe care o strabatem in aceasta perioada in timp ce 56% cred ca efectele crizei se vor face simtite si la locul de munca. Mentinerea pozitiei in compania in care lucreaza va depinde in mare masura de relatiile angajatului si de experienta de care dispune acesta. Perceptia asupra crizei este diferita in functie de gradul de indatorare a celor care au raspuns. Cei care au credite ipotecare sau autovehicule in leasing s-au declarat mai pesimisti decit posesorii de credite personale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related