Motorola lanseaza campania "Aura of Beckham"

Motorola va lansa la sfarsitul lunii aprilie o campanie de promovare a telefonului mobil de lux Aura, campanie ce-l va avea in centru pe fotbalistul David Beckham, informeaza BrandRepublic.

Spotul TV "Aura of Beckham" a fost filmat in Milano si scopul sau este de a demonstra echilibrul dintre dispozitivele mecanice si forma si functiile corpului uman, scotand la iveala puterea si frumusetea lor inerente.

Motorola Aura este promovat ca un accesoriu de lux. Fabricarea modelului dureaza cel putin doua saptamani, timp necesar asamblarii a peste 700 de componente individuale. Corpul sau este sculptat manual si este acoperit cu o lentila de safir, iar ecranul este circular, o premiera pentru telefoanele mobile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Titus Capilnean
acum 15 ani
Interesanta abordarea celor de la motorola pentru promovarea mobilului Aura.

Sunt curios daca l-au ales pe Beckham in rol de cyborg dezbracat ca sa atraga publicul feminin catre terminal sau pentru a transmite forta si masculinitate unui telefon care nu prea are de unde sa dea asemenea mesaje.

Personal, cred ca e prima varianta :)



Branded


Related