Piata de publicitate din Japonia a scazut cu 11,5% in 2009

Piata publicitatii din Japonia a inregistrat o scadere de 11,5% anul trecut, fata de 2008, o cifra apropiata de predictiile Institutului de Cercetare Nikkei, care anunta o diminuare de 14,3%, informeaza WARC.

Bugetele alocate pentru publicitatea TV au fost reduse cu 10,2%, in timp ce investitiile in publicitatea in reviste, ziare si radio au scazut cu 25,6%, 18,6%, respectiv 11,6%. Singurul trend ascendent, +1,2%, a fost remarcat in cazul mediului online.

Domeniile de activitate in care s-au inregistrat cele mai mari reduceri ale bugetelor de publicitate au fost: auto, servicii financiare, imobiliare, imbracaminte si accesorii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related